Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

135154 miejsce

10 polskich drużyn walczy w konkursie Henkel Innovation Challenge

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2010-02-03 13:20

Henkel Polska wyłonił 10 drużyn, które wezmą udział w krajowym finale konkursu studenckiego Henkel Innovation Challenge. Już 17 marca w Warszawie drużyny będą rywalizować o wyjazd do Amsterdamu na międzynarodowy finał.

Konkurs Henkel Innovation Challenge ma formułę kreatywnej gry, która umożliwia jej uczestnikom zdobycie nowych umiejętności i poznanie standardów pracy 
w międzynarodowej korporacji. W konkursie uczestniczyć mogą wszyscy studenci, bez względu na kierunek czy rok studiów. Pierwsze zadanie konkursowe polegało na wcieleniu się w role menedżerów Henkla i zaprezentowaniu pomysłu na innowacyjny produkt 
z kategorii kosmetyków lub środków piorących i czystości, który mógłby spotkać się 
z uznaniem konsumentów w 2050 roku.

Jury było pod wrażeniem wyjątkowej kreatywności przedstawionych projektów. Większość drużyn kładła nacisk na wielofunkcyjność produktu oraz krótki czas i łatwość jego aplikacji. - Zaprezentowane pomysły pozwalają nam poznać oczekiwania młodych konsumentów wobec nowych produktów. Wiele drużyn założyło, że nowy produkt powinien być biodegradowalny. Innowacje powinny przyczyniać się także do oszczędności wody i energii - mówi Agnieszka Bielawska, dyrektor ds. personalnych Henkel Polska. - To ważna informacja również dla naszego działu badań i rozwoju.

Jury najwyżej oceniło prezentacje następujących drużyn:
Drużyna 1: Pure Sharks - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Drużyna 2: The INEMAZ - Politechnika Warszawska
Drużyna 3: The INNOVATORS - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Drużyna 4: CEMS Warsaw Innovative Team - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Drużyna 5: Chakalaka - Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Drużyna 6: Grandpas - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Drużyna 7: Henkredible - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Drużyna 8: Los Bandoleros - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Drużyna 9: MAC 2050 - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Drużyna 10: Zero Gravity is Back - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Politechnika Szczecińska

Krajowy finał odbędzie się 17 marca w Warszawie. Do tego czasu drużyny opracują
szczegółowe prezentacje zawierające strategie marketingowe dla zaproponowanych produktów przyszłości. Przygotowując się do krajowego finału będą mogli korzystać 
z merytorycznego wsparcia i porady wybranych menedżerów firmy Henkel Polska.

Zwycięzcy polskiego etapu zaprezentują swój projekt podczas międzynarodowego finału konkursu Henkel Innovation Challenge w Amsterdamie, gdzie będą rywalizować 
z najlepszymi drużynami z 11 krajów o nagrodę w postaci wakacji językowych w Australii, Japonii lub Meksyku.

Etapy konkursu można śledzić na stronach portali społecznościowych: facebook.com www.facebook[/a] i Twitter.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.