Facebook Google+ Twitter

12. edycja Nocy Reklamożerców w Multikinie 7 listopada

7 listopada o 21:30 Multikino zaprasza do udziału w 12. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników pokazu czeka ponad 300 starannie wyselekcjonowanych reklam z całego świata.

 / Fot. Materiał organizatoraNoc Reklamożerców to unikalna w skali całego świata impreza filmowa, złożona z projekcji starannie wyselekcjonowanych reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy organizowane od ponad 30 lat, w 40 krajach. W tym roku w Polsce Noc Reklamożerców odbędzie się po raz 23, a w kinach sieci Multikino po raz 12. Dla polskich Reklamożerców program zostanie wyemitowany z cyfrowych plików (DCP) z wykorzystaniem nowoczesnych, kinowych projektorów cyfrowych.

Zobacz także: Metal All Stars - największe gwiazdy sceny metalowej razem na wspólnym koncercie 7 grudnia w Warszawie

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział ponad 5 tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. W tym roku na uczestników czeka bardzo bogaty program, dzięki któremu w trakcie jednej nocy będą mogli zobaczyć prawie 300 reklam.

W wydarzeniu mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 15 lat. Multikino tak samo, jak w ubiegłych latach przygotowało dodatkowe atrakcje. W salach odbędą się konkursy z nagrodami, a w kinowych barach na Reklamożerców będą czekały specjalne oferty - wybrane przekąski oraz napoje w atrakcyjnych cenach.

12. edycja Nocy Reklamożerców odbędzie się 7 listopada w wybranych Multikinach w Polsce: w Gdańsku, Krakowie, Łodzi (Silver Screen), Poznań 51, Warszawie: Ursynów, Złote Tarasy, we Wrocławiu: Arkady Wrocławskie i w Zabrzu.

W programie tegorocznej edycji Nocy Reklamożerców na uczestników czekają wspaniałe filmy z ponad 40 państw, 5 godzin super zabawy, około 300 reklam:

• reklamy emitowane z cyfrowych plików, z wykorzystaniem cyfrowych projektorów kinowych
• reklamy firm Audi, Guiness, McDonald’s i Volswagen jak zawsze na najwyższym kreatywnym poziomie
• kolejna angielska seria reklam Lynx (w Polsce marka Axe)
• saga reklam Cadbury Dairy Milk
• zaskakująca kampania niemieckiego supermarketu Edeka
• reklamy z Argentyny i Australii
• pierwszy jugosłowiański film reklamowy z 1926 roku odpowie na pytanie dlaczego młoda Milika pozostaje samotna
podczas gdy jej przyjaciółka Natalia odnosi liczne sukcesy sercowe
• jak zawsze klasyka reklamożerców – czekolada Milka i jej austriackie zaśpiewy, Bob i jego Fiat 131 i wiele innych wspaniałych filmów
• 4 bloki reklam, pomiędzy blokami 10 minutowe przerwy.

Bilety do nabycia przez stronę www.multikino.pl oraz w kasach kin, w których odbywa się wydarzenie. Bilety grupowe oraz bilety z kodem promocyjnym z Fan Page’a Multikino Polska można nabyć tylko w kasach kin.

Ceny biletów:

normalny - 39,00 zł
ulgowy z ważną legitymacją studencką lub uczniowską (15+) - 34,00 zł
cena z kodem zniżkowym Facebook (ważne tylko do 1 listopada włącznie) – 32,00 zł
grupowy (pow.15 os. w kasie kina) – 29,00 zł

Konkurs:

Odpowiedz na pytanie konkursowe: Jakie możliwości daje nowoczesny Lenovo Yoga Tablet 2?
Zaczynając od słowa LENOVO wyślij SMS z odpowiedzią na numer 7036
Trzy najlepsze odpowiedzi zostaną nagrodzone Lenovo Yoga Tablet 2.
Koszt każdego wysłanego SMSa to 3,69 zł z VAT.

Więcej na www.multikino.pl

Informacja prasowa



Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.