Facebook Google+ Twitter

72% Polaków wierzy w informacje znalezione w Internecie

Polacy znów w europejskiej czołówce! Z badań Wuropean Trusted Brands 2010 wynika, że prawie 3/4 Polaków wierzy w informacje, jakie znajduje w Internecie. Średnia europejska to 49%.

Wyprzedzili nas jedynie Czesi. Dodatkowe informacje zebrane w czasie badania, pokazały, że spośród wszystkich respondentów aż 42% osób, jako jedną ze swoich najważniejszych cech wymieniło nowoczesność. Ponadto wg. wyników badania, wyższym zaufaniem darzymy dziennikarzy, niż polityków.

Jak komentuje dla serwisu money.pl prof. Janusz Czapiński: - Źródłem tej polskiej selektywnej „nadufności" jest skrajny brak zaufania do polityków i instytucji państwa. To tak, jakby rodacy chcieli powierzyć agendom unijnym większą władzę, a dziennikarzom większą kontrolę nad poczynaniami naszych polityków i naszej biurokracji.

European Trusted Brands to coroczne badanie realizowane przez Reader’s Digest. Respondenci wybierani są spośród mieszkańców szesnastu europejskich krajów. W tegorocznej edycji badania wzięło udział 32 163 osób. Badanie realizowano metodą ankiety on-line i przy pomocy tradycyjnej poczty.

Wyniki badań są ogólnie dostępne pod poniżej podanym adresem. Kto nie ufa doradcom podatkowym, jakie kosmetyki najchętniej wybierają Europejczycy, czy zwracamy uwagę na reklamy...te i wiele innych interesujących informacji - właśnie w wynikach badania ETB.

Źródło:

rdtrustedbrands.com

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.