Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

93974 miejsce

ABC marketingu internetowego

Przeczytaj, a dowiesz się o pozycjonowaniu, reklamie w google oraz facebooku.

Pozycjonowanie
Pozycjonowanie stron internetowych, zwane również SEO (ang. Search Engine Optimization), to czynności usprawniających znajdowalność naszej strony www dla wyszukiwarek. Taka forma marketingu jest obecnie najpopularniejszą formą w Internecie. Gdy użytkownik Internetu przegląda wyniki wyszukiwania warto, aby nasza strona była jak najwyżej w wynikach. Szacuje się, że w Polsce 90% internautów poszukując informacji korzysta z wyników wyszukiwarki google. Dlatego warto zatroszczyć się o taką formę reklamy w Internecie.

AdWorks reklama w google
AdWords (linki sponsorowane Google), to skuteczna alternatywa dla pozycjonowania. Od pozycjonowania różni się miejscem wyświetlania w wynikach wyszukiwarki google oraz sposobowi płatności. Reklamy na AdWords wyświetlają się na samej górze wyników wyszukiwania oraz po prawej stronie. Widoczna różnica w takich wynikach jest taka, że wyniki sponsorowane widoczne są na żółtym tle. Istnieją też, możliwości wyświetlania reklam na partnerskich serwisach google (blogi itp…). W reklamie AdWords płatność zależy od nas, a pieniądze wpłacamy bezpośrednio do firmy gogle, a nie tak jak w przypadku pozycjonowania, do firmy, która zajmuje się optymalizacją.



Marketing na Facebooku
Marketing na Facebooku to promocja za pośrednictwem portalu społecznościowego. Za pośrednictwem Facebooka możliwa jest skuteczna promocja marki, towarów oraz usług, kreowanie pozytywnego wizerunku oraz nawiązywanie trwałych, wzajemnych relacji z konsumentami. Facebook Marketing można traktować jako dodatek, lub jako podstawę zintegrowanej komunikacji marketingowej.Głównymi narzędziami marketingu na Facebook są Fan Pages oraz Facebook Ads.

Portalu Facebook pozwala na korzystanie Fan Page – publiczny profil naszej firmy gromadzący fanów. Użytkownicy portalu, którzy zdecydowali się polubić naszą markę staną się częścią społeczności zgromadzonej wokół firmy, stwarza to szansę na utrzymanie długoterminowych relacji z nimi. Pozwala to na stały kontakt z naszym klientem oraz angażowania go w nasze akcje promocyjne. A dzięki marketingowi wirusowemu możemy dotrzeć do większej rzeszy odbiorców. Facebook dla użytkowników Fan Page udostępnia szereg statystyk, które mogą się przydać w analizowaniu kampanii reklamowych.

Facebook zapewnia, podobnie jak i google AdWorks, reklamy płatne, wyświetlające się po prawej stronie konta użytkownika. Dużą zaletą takiej reklamy jest możliwości ściśle wybranej grupy docelowej tzn. wiek, płeć czy lokalizacja. Pozwala to na precyzyjne dotarcie do naszego odbiorcy. Dzięki Facebook Ads możemy przygotować kampanie kliknięć oraz kampanie wyświetleń, co pozwala nam na osiąganie różnych celów. To co jeszcze wyróżnia reklamy na Facebooku, prócz precyzyjności, to reklama kontekstowa, w której osobie, której wyświetla się reklama, ukazuje się jakie marki lubi jej znajomy.
Więcej nahttp://32m2.pl/blog/

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.