Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

130453 miejsce

adidas Football Challenge – Wejdź do świata profesjonalnej piłki

adidas Football Challenge jest turniejem piłkarskim dla młodych adeptów piłki nożnej w wieku 9-14 lat. Młodzi piłkarze rywalizować będą w czterech kategoriach wiekowych: 9-10 lat, 11-12 lat, 13 lat i 14 lat.

W turnieju startować mogą dziewczęta i chłopcy reprezentujący kluby
piłkarskie i sportowe, szkolne i uczniowskie drużyny oraz tak zwane „drużyny podwórkowe”. Rozegrane zostaną 3 turnieje eliminacyjne: 8 i 9 maja w Gdyni, 15 i 16 maja w Krakowie oraz 29 i 30 maja w Warszawie. Finał rozegrany zostanie tuż przed mundialem RPA 2010 - 5 i 6 czerwca. Partnerami adidas Football Challenge 2010 są: EA Sports, GO Sport oraz Polsat Soccer Skills.

Na potrzeby rywalizacji turniejowej przygotowana zostanie specjalna strefa adidas Fun Park, w której młodzi zawodnicy będą mogli wykazać się charakterem i umiejętnościami piłkarskimi. Strefa adidas Fan Park włączona zostanie do klasyfikacji turniejowej. Dzięki niej każdy z zespołów będzie mógł zaprezentować najlepszych zawodników, wyróżniających się umiejętnościami piłkarskimi, takimi jak: celność strzału, gra w strefie jeden na jeden, precyzyjne wykonywanie rzutów wolnych
czy umiejętności bramkarski.

„Podstawowym celem przedsięwzięcia jest promocja pozytywnych wartości przekazywanych przez rywalizację sportową: wzajemny szacunek dla siebie podczas gry i poza nią, zespołowa praca na końcowy sukces, rozwijanie indywidualnych umiejętności zawodników
poprzez pracę nad własnym talentem i wzorowanie się na piłkarskich idolach. Idea turnieju wpisuje się w globalną strategię naszej marki, która od lat wspiera wszelkie inicjatywy piłkarskie, zarówno na poziomie profesjonalnym jak i amatorskim – podkreśla Łukasz Palczak, Brand Activation Manager w adidas Poland.

Turniej w obszarze komunikacji, promocji i harmonogramu rozgrywek nawiązuje do najważniejszego piłkarskiego wydarzenia roku - mistrzostwa świata w piłce nożnej, RPA 2010. Zawody rozgrywane zostaną na podobnych zasadach jak mundial. Rywalizację rozpoczną rozgrywki grupowe. W każdej z kategorii 32 zespoły podzielone są na 8 grup, z których 16 najlepszych awansuje do dalszego etapu rozgrywek. Trzy najlepsze drużyny z turnieju eliminacyjnego
awansują do wielkiego finału, który rozegrany zostanie
5 i 6 czerwca 2010 r. w Warszawie.
Na potrzeby promocji adidas Football Challenge 2010 stworzona została dedykowana strona internetowa – www.adidasfc.pl. Szata graficzna strony nawiązuje bezpośrednio do działań marketingowych marki związanych z tegorocznym mundialem. W obszarze treści strona adidasfc.pl
jest głównym narzędziem rejestracji drużyn, zawiera także podstawowe informacje o mundialu oraz bieżące informacje o piłkarzach i zespołach
współpracujących z marką adidas. Młodzi piłkarze oraz trenerzy w specjalnym bloku „trening”, przygotowanym we współpracy z Polsat Soccer
Skills, znajdą niezbędne, praktyczne porady związane z treningiem piłkarskim w obszarze przygotowania technicznego, mentalnego i motorycznego.

Podczas turniejów eliminacyjnych i finału adidas Football Challenge 2010 rozgrywane będą interaktywne mistrzostwa piłkarskie w grze FIFA 10, w specjalnej strefie EA Sports.

Wybrane dla Ciebie:


Tagi:


Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.