Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

1393 miejsce

Aleja Bielany notuje kolejne wzrosty

W pierwszym kwartale roku Aleja Bielany zanotowała 11% wzrost liczby klientów. Początek drugiego kwartału przyniósł kolejny sukces. W porównaniu do zeszłego roku wzrost ten wyniósł aż 14,5%.

 / Fot. materiały ABW okresie od stycznia do maja 2017 r. Aleję Bielany odwiedziło o 14,5% klientów więcej niż w roku 2016. Wzrosty te spowodowane są przede wszystkim trwającym poszerzaniem oferty centrum, przyczyniły się do tego również zmiany jakie zaszły w obszarze działań marketingowych.

– Wzrosty to po części efekt zmian, jakie wprowadziliśmy we wrześniu ubiegłego roku. W swoich działaniach marketingowych skupiliśmy się przede wszystkim na rodzinach, aktywności eventowej skierowanej właśnie do tej grupy, co uwiarygadnia wprowadzoną strategię i znajduje także odzwierciedlenie w ofercie naszego centrum. Podsumowaniem w/w działań jest używane przez nas w komunikacji hasło „RODZINA W CENTRUM” – mówi Jacek Kaczmarski, marketing manager Alei Bielany.

Wrocławska oferta centrów handlowych jest konkurencyjna i wciąż się powiększa, dlatego wyniki i wzrosty, jakie stale notuje Aleja, są dużym sukcesem. Oznacza to, że klienci coraz chętniej wybierają zakupy poza ścisłym centrum miasta.

– Przyszłość rynku wrocławskich centrów handlowych, po otwarciu Wroclavii, diametralnie się zmieni – uważa Ewa Kolondra, dyrektor Alei Bielany. - Obserwując tendencje, jakie obecnie panują na rynku możemy przypuszczać, że zbyt duże zagęszczenie centrów handlowych w ścisłym centrum miasta, spowoduje spadek odwiedzalności poszczególnych obiektów. Nadmierna saturacja rynku wymaga bowiem zmian. Wiele wskazuje na to, że w przyszłości we Wrocławiu postanie 4 liderów, w tym Aleja Bielany. Czy ten scenariusz się sprawdzi? Czas pokaże, jednak spostrzeżenia i tendencje rynkowe, kierują się właśnie ku niemu. – dodaje Kolondra.


Aleja Bielany to centrum handlowo – rozrywkowe, należące do IKEA Centres, w którym znajduje się 200 sklepów oraz największy sklep IKEA w Polsce. Na 145 000 m2 oferuje szeroką ofertę odzieży, obuwia i akcesoriów, kosmetyków, a także artykułów sportowych i wyposażenia wnętrz. W centrum znajduje się także hipermarket sieci Tesco. Posiada rozbudowaną ofertę rozrywkową, w tym bogaty wybór restauracji oraz dwupoziomowe kino Helios i klub Fitness Academy.
Goście Alei Bielany mogą pracować w bezpłatnej strefie co-workingowej, w której mogą nieodpłatnie korzystać z internetu oraz drukarki. Na zmęczonych pracą czeka dedykowana relaksowi strefa chillout. Najmłodsi goście centrum mogą bez opłat spędzić do dwóch godzin na zabawie pod opieką wykwalifikowanej kadry w dedykowanej im Alei Juniora.
Na zmotoryzowanych klientów czeka 4700 bezpłatnych miejsc parkingowych, w tym blisko 1000 na parkingu podziemnym, wyposażonym w system oznakowania wolnych miejsc. To największy parking przy centrum handlowym we Wrocławiu.
Aleja Bielany jako jedyna spośród polskich centrów handlowych została nominowana i wyróżniona europejską nagrodą podczas gali ICSC Shopping Centre Awards 2017 w kategorii rozbudowa lub przebudowa dużego lub bardzo dużego centrum handlowego. ICSC Shopping Centre Awards to nagroda, która od niemal 40 lat przyznawana jest nowo otwartym inwestycjom oraz centrom handlowym, które z sukcesem przeszły proces przebudowy lub rozbudowy.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.