W skład OLT Exprees wchodziły m.in. linie OLT Express Regional, czyli dawny Jetair, które wykonywały połączenia samolotami ATR. Drugą spółką było OLT Express Poland. Linia ta wykonywała połączenia na airbusach A320 i A319 oraz loty czarterowe. Trzecią linią zarządzaną przez Amber Gold był niemiecki przewoźnik OLT (Ostfriesische Lufttransport GmbH). Po przejęciu w 2011 roku przez polskiego inwestora zmieniła nazwę na OLT Express Germany.
Zobacz także: Materiały o upadku OLT Express
Początkowo zakładano, że OLT Express Regional i OLT Express Germany będą ściśle ze sobą współpracować. Miały mieć wspólny system rezerwacji i siatkę połączeń. Na planach się skończyło, a Amber Gold w lipcu przestało finansować linie OLT. W rezultacie OLT Express Regional i OLT Express Poland ogłosiły upadłość.
Jak podaje Gazeta.pl niemiecki zarząd linii znalazł nowego właściciela. Firma stała się własnością holenderskiego inwestora Panta Holdings. Chce on zbudować siatkę tanich połączeń z niemieckich portów regionalnych
Więcej o kłopotach Amber Gold przeczytasz w moich materiałach:
Amber Gold. Klienci zamiast pieniędzy otrzymują plany wypłat
Amber Gold wciąż nie wypłaca pieniędzy klientom
Kłopoty Amber Gold. Spółka nie wypłaca pieniędzy klientom
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?