Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

39344 miejsce

Amber Gold wciąż nie wypłaca pieniędzy klientom

Klienci Amber Gold mimo wcześniejszej zapowiedzi wciąż nie otrzymali swoich pieniędzy. Na swoje oszczędności będą musieli poczekać jeszcze klika dni, a za zerwanie lokaty zostanie im potrącona znaczna część zgromadzonych funduszy.

Fot. ilustracyjna. / Fot. Przemek Świderski/Dziennik Bałtycki O kłopotach spółki informowaliśmy w materiale Kłopoty Amber Gold. Spółka nie wypłaca pieniędzy klientom. W piątek, 3 sierpnia, prezes Marcin Plichta poinformował, że spółka wstrzymała wypłaty pieniędzy. Powodem miało być zerwanie umów przez banki, w których założone były konta spółki. Dziś, po otwarciu konta za granicą miały ruszyć wypłaty. Tak się jednak nie stało.

Klienci, którzy chcieli dziś wypłacić swoje środki otrzymali informację, że na pieniądze będą musieli poczekać nawet kilkanaście dni. Czekała na nich jeszcze jedna niemiła niespodzianka. Dowiedzieli się, że po zerwaniu lokaty stracą nawet 35 proc swoich środków. "Macie przed sobą naiwnego człowieka, który uwierzył w to, co było zapisane w umowie, czyli że jeśli zerwie umowę to straci 19,5 proc. Okazało się, że ze względu na różnice w cenach złota stracę 35 proc" - mówił w rozmowie z Tvn24 jeden z klientów. Również osoby, których lokaty dobiegły końca, wciąż nie otrzymali swoich oszczędności.

"Jeżeli pod drzwiami oddziałów ustawią się klienci i będą zrywać umowy, to Amber Gold będzie miał tytuł prawny do tego, żeby rzeczywiście wypłacać im 20% mniej, bo tak jest przewidziane w umowach. Okaże się więc, że Amber Gold w majestacie prawa zarobi na tym" - komentował zaistniałą sytuacje Robert Gwiazdowski z Centrum im. Adam Smitha

Amber Gold działa od 2009 roku, inwestując m.in. w złoto. Klientów przyciągała oprocentowaniem przekraczającym nawet 10 proc. w skali roku. Amber Gold był też głównym udziałowcem linii lotniczych OLT Express, które ogłosiły upadłość.

Znajdź nas na Google+

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (3):

Sortuj komentarze:

doPISek
  • doPISek
  • 08.08.2012 22:14

@ Państwo ma dokładać do naiwnych klientów ? Jeśli 400 osób decyduje się na głupotę i liczy na krociowe zyski niech ponosi konsekwencje. Od 2009 r były informacje ,że Amber Gold nie ma gwarancji - nie pomogło . Chytry 2x traci jak mówi przysłowie.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Inna hipotetyczna sytuacja: GW pisze przez 3 m-ce, że specjaliści dostrzegają problemy z płynnością banku, np PeKaO. A na jednej z dalszych stron czytelnicy dostrzegają teksty o zainteresowaniu ABW prezesem banku w związku z jej uczestnictwem w charakterze przedstawiciela MF w prywatyzacji; a w kolejnym tygodniu wiadomość o zainteresowaniu ABW z transferem zysków banku do Włoch i na Jersey. Czy w tych okolicznościach napór na kasy byłby zaspokojony z godziny na godzinę? I na jakich warunkach?
Kiedyś Pietrzak śpiewał, że Państwo nie lubi takich do których nie dopłaca. Niewiele się zmieniło, by nie powiedzieć, że nie widać by się polepszyło.
Wiara w to, że Państwo dba o interesy swych obywateli jest tak fałszywa jak fałszywe mogą być tego typu deklaracje - w systemie stworzonym przez "tfu" elity budujące OFE po to, by zagarnąć za chwile publiczną kasę. Z tym nie ma żadnego problemu, tu ABW, sąd i prokuratura nie wkracza. Czy każdy z nas nie zna więcej tego typu przekrętów w imię racji stanu, racji państwa czy też pospolitej racji Tuska, Kaczyńskiego, Kwaśniewskiego, Wałęsy, Mazowieckiego czy Glempa.

Komentarz został ukrytyrozwiń
Zdzich Zdzisławski
  • Zdzich Zdzisławski
  • 07.08.2012 16:03

Ten pozew zbiorowy to powinien być zamieniony na zbiorowy wniosek o ubezwłasnowolnienie.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.