Analitycy Slice Intelligence wyliczyli, że w pierwszym dniu sprzedaży zegarka Apple Watch dokonano 957 tys. zamówień. Statystyczny kupujący kupił 1,3 zegarka, co daje sumę 503,83 dolarów za sztukę.
Najpopularniejszy okazał się model Apple Watch Sport z 42-milimetrową kopertą. Kupiło go 62 proc. osób. 64 proc. to zegarki w czarnym kolorze.
72 proc. zamawiających nabyło w minionych dwóch latach inny produkt Apple (iPhone'a, iPada czy Maka). 1/5 klientów zamówiła w ostatnich miesiącach iPhone'a 6 lub 6 Plus. 1/3 kupiła zaś dwa sprzęty firmy z Kalifornii.
Czytaj także: Wielki Zderzacz Hadronów znowu pracuje. Naukowcy osiągnęli rekordową energię
Dane statystyczne przedstawione przez Slice Intelligence opierają się na próbie 9080 kupujących. Apple nie podał jeszcze oficjalnych danych dotyczących sprzedaży zegarka, ale jeżeli statystyki się potwierdzą produkt firmy będzie najlepiej i najszybciej sprzedającym się smartwatchem, jaki trafił na rynek.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?