Facebook Google+ Twitter

Auto dla studenta? Sprawdź megane coupe

Studenci twierdza, że auto, które chcieliby mieć, musi wyglądać, mieć "kopa" i być tanie w eksploatacji. Po teście "meganki" jestem w stanie stwierdzić, że to auto idealne dla studenta!

Alufelgi podkreślają sportowy charakter auta. / Fot. Michał KrzyżańskiMégane zostało zaprezentowane po raz pierwszy w 1995 roku podczas salonu samochodowego we Frankfurcie. Sprzedaż mégane w wersji coupe (na niektórych rynkach pod nazwą Coach) rozpoczęła się w 1995 roku. Nowoczesna bryła nadwozia natychmiast zyskała zwolenników. W 1999 roku został przeprowadzony facelifting, zmieniono podczas niego lekko nadwozie oraz wnętrze. Poprawiono także wyposażenie samochodów i zmodernizowano gamę silników.Do dziś produkowany jest model Mégane pod symbolem Phase III

Sprytne autko

Każda firma próbuje zdobyć sympatię młodych klientów o sportowym zacięciu. Mégane w wersji coupe z pewnością spełnia to zadanie. Producent oferował stosunkowo dużo jednostek napędowych. Na rynku można znaleźć silniki od 1.6e (90KM) do 2.00 16v (147KM). Prezentowany model z 1996 roku, wyposażony był w najsłabszą, 90-konną benzynową jednostkę. Z pewnością jednak wystarczy ona do sprawnego poruszania się po mieście, nie obciążając zbytnio naszego portfela. / Fot. Michał Krzyżański Jednostka zadowoli się ok. 7 l benzyny w cyklu mieszanym. Generalnie jednostki napędowe nie przysparzają kłopotów. Co najważniejsze egzemplarze, które były prawidłowo użytkowane przejeżdżają duże dystanse. Poza standardową wymianą oleju i rozrządu nie przysporzą większych kłopotów.

Ciepłe wnętrze

Renault Megane Coupe jest idealnym autem dla młodej pary lubiącej wyróżniać się w tłumie. / Fot. Michał KrzyżańskiSiadając za kierownicą doskonale widać bardzo dobrze dopasowane materiały i dbałość w wykonaniu wnętrza. Producent zadbał tutaj o najmniejszy szczegół. Plastiki nie skrzypią, tapicerka jest w miarę odporna na użytkowanie, a fotele wygodne. Na przednich siedzeniach jest sporo miejsca nawet dla rosłych osób, gorzej wypada natomiast drugi rząd siedzeń. "Meganki" były dość dobrze wyposażone. Bardzo często można spotkać egzemplarze wyposażone w 4 elektryczne szyby, lusterka, immobilaiser czy sterowanie radiem przez pilota przy kierownicy. W kwestii bezpieczeństwa wypada troszeczkę gorzej. W modelach z początku produkcji ciężko jest spotkać poduszki powietrzne.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.