Facebook Google+ Twitter

"BallaDynia czy jakoś tak...", czyli kampania Książkowe Love (zdjęcia)

Kampania "Książkowe Love" ma na celu promowanie czytelnictwa. Te proste, przejrzyste, a jednocześnie przyciągające uwagę grafiki powstały w 2012 roku. W zabawny i oryginalny sposób zachęcają do sięgnięcia po książki. Te i inne grafiki Grzegorza Sikory można podziwiać w Bibliotece "Przy Baleya" w Warszawie w formie wystawy, a także na stronie internetowej artysty PiktoGrafiki.com.

1 z 10 Następne zdjęcie
Zdjęcie: Autor: Grzegorz Sikora www.piktografiki.com
Autor: Grzegorz Sikora www.piktografiki.com

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.