Facebook Google+ Twitter

Bezpłatne Seminarium „Czy spełniasz obietnice składane Klientom?”

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2011-04-04 15:12

Jak wykorzystywać strategie zarządzania wartością klienta? Jak dostosowywać organizacje do komunikatów (wartości) prezentowanych w trakcie kampanii reklamowej? Jak lojalność pracowników przekłada się na wartość Klientów?

 / Fot. Karolina Jędruszak- odpowiedzi na te i inne pytania będzie można znaleźć podczas [[a]b]bezpłatnego seminarium Czy spełniasz obietnice składane Klientom?;http://obserwatorium.pl/seminarium.htm[/a]

Seminarium ma na celu poszerzenie wiedzy z obszaru zarządzania wartością Klienta oraz wymianę praktycznych doświadczeń dotyczących budowania kapitału klienckiego. Program skierowany jest do decydentów z działów marketingu odpowiedzialnych za wyniki biznesowe swoich organizacji oraz utrzymanie Klienta. Wydarzenie składać się będzie z ciekawych wystąpień ekspertów oraz panelu dyskusyjnego z udziałem firm stosujących najlepsze praktyki w obszarze obsługi Klienta.

Uczestnicy seminarium będą mogli dowiedzieć się dlaczego warto odejść od zarządzania portfelem produktów na rzecz zarządzania portfelem Klientów. Będzie to również dobra okazja do poznania wybranych modeli pomiaru wartości Klienta i ich satysfakcji oraz zobaczenia przykładów inspirujących praktyk wykorzystania narzędzi opracowanych na modelach zarządzania wartością Klienta.

Czytaj też: Festiwal Przedsiębiorczości BOSS we Wrocławiu

 / Fot. Karolina JędruszakBardzo ważny element seminarium to wymiana najlepszych praktycznych doświadczeń między przedsiębiorstwami, które są liderami w zakresie jakości obsługi. Podczas panelu dyskusyjnego członkowie zarządów oraz dyrektorzy takich firm, jak: Netia S.A., Funclub Sp. z o.o., Sunrise System Sp. z o.o., Dentalux Sp. z o.o., Provident Polska S.A. pod okiem moderatora panelu pana Wojciecha Szeląga, szefa redakcji ekonomicznej Polsat News, opowiedzą Jak firmy spoza mojej branży mogą skorzystać z wypracowanych przez moją firmę strategii zarządzania wartością Klientów?

W ramach seminarium odbędzie się również Gala Programu Certyfikacyjnego Firma Przyjazna Klientowi, podczas którego zostaną wyróżnione firmy stosujące najlepsze praktyki w zakresie obsługi Klienta. Galę Programu uświetni wieczór kabaretowy Emiliana Kamińskiego. Na zakończenie seminarium przewidziano również branżowy bankietem z konkursami.

Piąta edycja konkursu Dziennikarz Obywatelski 2010 Roku trwa! Dołącz, wygraj 10 tysięcy



Udział w seminarium jest bezpłatny. Seminarium realizowane jest w ramach Programu Katalizator Innowacji - usługi doradcze dla biznesu realizowane w modelu audytu benchmarkowego.Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Dotacje na innowacje. Inwestujemy w waszą przyszłość.

Autor: Karolina Jędruszak, pierwotna publikacja na obserwatorium.pl

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.