Facebook Google+ Twitter

Białystok. Nieuczciwy przewoźnik oszukał pasażerów

  • Autor usunął profil

  • Data dodania: 2010-01-24 22:26

Klienci, którzy wykupili bilety u przewoźnika w firmie OMAR z Białegostoku, zostali wystawieni do wiatru. Jest to kolejne, nieuczciwe zachowanie się przewoźnika oferującego przewozy.

Pasażerowie, którzy wykupili bilety na autobus do Londynu na 15 stycznia, w tym dniu długo i bezskutecznie oczekiwali na pojawienie się autobusu. Zniecierpliwieni, zmarznięci, bezskutecznie usiłowali skontaktować się z biurem przewoźnika, telefony milczały - włączała się tylko automatyczna sekretarka. Udając się do lokali, w których znajdują się biura, zastali drzwi zamknięte. Jest to kolejny wybryk nieuczciwego przewoźnika firmy OMAR z Białegostoku, do poprzedniego doszło w grudniu 2008 roku. Sprawą nieuczciwego przewoźnika zajął się rzecznik konsumentów, niestety nadal nie ma kontaktu z firmą.

Informacja dla poszkodowanych przez firmę OMAR:
Miejski rzecznik konsumentów przyjmuje przy ul. Sienkiewicza 53. Tel. 85 874 98 81.

Źródło informacji : Kurier poranny miasta Białystok.
Zanim wykupisz bilet sprawdź opinie o biurze.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.