Facebook Google+ Twitter

Białystok ogranicza kampanię promocyjną miasta

  • Źródło: IAR
  • Data dodania: 2008-12-30 21:15

Po zamieszaniu wokół logo stolicy Podlasia, które okazało się podobne do znaku organizacji gejowskiej z Nowego Yorku, miasto nie będzie zamawiało, ani wprowadzało nowych reklam i gadżetów ze słoneczkiem. W obiegu zostaną tylko te materiały, które już funkcjonują.

Ta sytuacja potrwa do czasu, gdy niezależni eksperci wyjaśnią czy autor logo - firma Eskadra z Krakowa, nie popełniła plagiatu. Nie wiadomo jeszcze, kto wykona ekspertyzy. Na pewno będą to specjaliści od prawa autorskiego. Jeden z Białegostoku, drugi spoza miasta.

Nowojorska organizacja Gay Center wie o zamieszaniu wokół logo. Jej rzecznik nie chciał tej sprawy komentować.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.