Facebook Google+ Twitter

Bierzesz udział w konkursie DO 2011 Roku? Promuj swoje materiały!

18 kwietnia rozpoczęliśmy głosowanie w konkursie Dziennikarz Obywatelski 2011 Roku. Potrwa ono aż do 18 maja i w tym czasie wszystko może się zdarzyć. Pamiętajcie, że sytuacja jest dynamiczna, warto więc zadbać o promocję swoich tekstów. Niektórzy, w bardzo pomysłowy sposób, już to zrobili.

 / Fot. .Głosowanie rozpoczęte. Gdyby ktoś jeszcze ten fakt przeoczył, to pojawienie się naszego "wiadomościowo-konkursowego" kronikarza - Mateusza  / Fot. .Matczyńskiego, musi o tym przypomnieć. Mateusz wpisem: "Dzień dobry wszystkim. Kronikarz rozpoczyna pracę :)" - zainicjował dziś swoją działalność i już dokonał pierwszych podsumowań wyników głosowania.

Głosować oraz śledzić wyniki głosowania można na http://doroku.wiadomosci24.pl/.

Przed nami cały miesiąc, ale warto od pierwszego dnia zadbać o promocję swoich materiałów. Kilku autorów już to zrobiło, korzystając z ogólnie dostępnych narzędzi.

 / Fot. .Możecie wykorzystać wsparcie portali, na których publikowaliście swoje teksty, serwisy społecznościowe, włączyć do akcji znajomych, zabawić się w tworzenie zgrabnych sloganów reklamowych, dodać do materiałów grafikę z informacją, że to publikacja biorąca udział w konkursie.  / Fot. .Możliwości jest sporo. Pamiętajcie, że to dopiero początek, a sytuacja jest dynamiczna. Pierwsi mogą być ostatnimi i odwrotnie :-)



 / Fot. .Jeśli chcecie, by Waszym materiałom na stronie wyników głosowania towarzyszyła miniaturka - na przykład Wasze zdjęcie - przysyłajcie LINK do zdjęcia na konkursowy adres: doroku@polskapresse.pl z podaniem nazwy kategorii (np. Styl Życia) i numeru materiału na stronie konkursowej. W TYTULE MAILA prosimy wpisywać: Link do zdjęcia DO Roku 2012.


 / Fot. .Przypominamy, że w każdej kategorii wybrany zostanie zwycięzca - autor materiału, który otrzyma najwięcej głosów oddanych sms-owo na numer 7155. Otrzyma on nagrodę - wycieczkę zagraniczną o wartości 3 tys. złotych. Dziennikarza Obywatelskiego 2011 Roku wybierze Kapituła konkursu. Poza tytułem przypadnie mu nagroda wartości 10 tys. zł!

Głosuj na materiał w kategorii: Wydarzenie
Głosuj na materiał w kategorii: Sport
Głosuj na materiał w kategorii: Kultura
Głosuj na materiał w kategorii: Technologia
Głosuj na materiał w kategorii: Styl Życia
Głosuj na materiał w kategorii: Publicystyka
Głosuj na materiał w kategorii: Zdjęcie Roku
Głosuj na szkolną gazetkę w kategorii: Junior Media


Znajdź nas na Google+

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (4):

Sortuj komentarze:

Obserwator
  • Obserwator
  • 04.05.2012 15:09

Nie widzę nic złego w dobrej promocji - tym bardziej przy tak ogromnej liczbie przyjętych materiałów. Nie sposób je wszystkie przeczytać chyba.
Konkurs to po prostu konkurs. Tekst, który jest w czołówce w dziale "Kultura" jest świetny, zawiera unikatową fotografię, tytuł też jest chwytliwy, a sam autor jak widać na zdjęciu też przykuwa uwagę. Polecam zobaczyć ową reklamę na www.glosgdyni.pl .

Komentarz został ukrytyrozwiń
XY
  • XY
  • 30.04.2012 14:10

Konkurs był reklamowany w lokalnych gazetach swego czasu

Komentarz został ukrytyrozwiń
BRK
  • BRK
  • 26.04.2012 19:58

A czy W24. też lansuje konkurs? - też promuje konkurs ? Czy na innych portalach ? Jest gdzieś "hałas" wokół Konkursu? Jak i gdze reklamują Wiadomości24 swój konkurs i głosowanie?

Komentarz został ukrytyrozwiń

Z tym lansem, autolansem czy promowaniem , to nie takie proste, by :
po 1. nie zostać posądzonym "o żebractwo".
po 2. kryzys dotknął wszystkich i taki sms przekład się np. na nową cene jajka.
po 3. nie mówiąc o tym , że wiele osób kwituje " a co mnie to obchodzi" "nie moj cyrk nie moje małpy. itp itd... trochę to smutne, ale prawdziwe... niestety....
po 4. co smutniejsze , że nawet odsłony zgłoszonych materiałów nie wzrastają szaleńczo czy nawet bardziej niż zwykle

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.