Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

20024 miejsce

„Bitwa prawna” – przez hip-hop do świadomości społecznej

„Piłeś, paliłeś – nie jedź!” – to hasło 1. akcji społecznej z cyklu „Bitwa prawna”. Ma ona uświadamiać prawne konsekwencje jazdy „pod wpływem”. Wielki finał 26.06 w klubie Wiatrak w Zabrzu

Kadr ze spotu promującego kampanię społeczną #bitwaprawna #piłeśpaliłeśniejedź #niejedź / Fot. SCH MEDIA Michał Schwierc/screen z MaxFloRecTV

Bitwa freestylowa: kto? co? jak? gdzie? kiedy?


2000 zł za pierwsze, 1000 zł za drugie i 500 zł za trzecie miejsce – m.in. takie nagrody czekają na zwycięzców bitwy freestylowej. Impreza odbędzie się 26.06 w Klubie CK Wiatrak w Zabrzu. Zmagania słowne odzwierciedlać będą proces sądowy. Zawodnicy wcielą się w rolę obrońców lub prokuratorów. Motyw przewodni to skutki prawne prowadzenia po alkoholu i (lub) narkotykach. Uczestników oceni publiczność oraz jury w składzie: Ymcyk, Czeski i Flint. Aby stanąć w szranki, należy na adres bitwaprawna@maxflo.pl wysłać maila zawierającego imię, nazwisko, pseudonim i datę urodzenia. Więcej szczegółów na www.bitwaprawna.pl.

Bilety


By zdobyć bilet na wielki finał bitwy i koncerty gwiazd polskiego rapu, należy: wejść na www.bitwaprawna.pl, przejść do zakładki „Poprzyj akcję i przyjdź na Bitwę!”, kliknąć
w odpowiedni button, a następnie przy użyciu specjalnej aplikacji udostępnić wpis na Facebooku lub Twitterze. – Imprezę, której jesteśmy partnerem, promujemy głównie kanałami social media. Powód jest prosty: grupa docelowa. Chcemy z tym tematem trafić przede wszystkim do ludzi takich jak my, czyli młodych. Sami traktujemy dziś Facebooka i Twittera jako główne źródło informacji. Postawiliśmy więc na komunikację viralową w tych serwisach – tłumaczy Joanna Michalik, specjalista ds. PR i social media w MaxFloRec.



Hashtagi, czyli jak poprzeć akcję?


Nie wybierasz się do Zabrza, a chcesz wyrazić aprobatę dla akcji i zadeklarować, że sam nie jeździsz (lub nie będziesz jeździć) „pod wpływem”? Wrzucając na FB, Instagrama czy gdziekolwiek indziej zdjęcia z koncertów, spotkań ze znajomymi czy rodziną, oznacz je hashtagami: #piłeśpaliłeśniejedź, #bitwaprawna i #niejedź. – Jak na razie najczęściej ludzie udostępniają nasz spot. Widzimy, że podchodzą do tematu bardzo entuzjastycznie – mówi Michalik. Zawsze można też otagować klip do wykorzystanej w spocie „Sekundy” Rahima, która stała się niepisanym hymnem kampanii.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.