Facebook Google+ Twitter

Biznes, seks, klient i ostatnia droga

Co zrobić, aby skutecznie sprzedać dany produkt? Trzeba go dobrze zareklamować. Przecież od dawna wiemy, że reklama jest dźwignią handlu.

Biznes, seks i klient

Firmy chcąc wypromować swój produkt na rynku coraz częściej
w reklamach wykorzystują erotykę i seks. Nie ma znaczenia co chcą sprzedać. Czy to proszek do prania, czekoladki czy odzież. Ważne by było seksownie. Wtedy jest szansa na przyciągnięcie klienta. Bo seks działa jak magnes. A "klient nasz pan".

W roku ubiegłym dużą popularnością cieszył się pewien salon fryzjerski dla mężczyzn, w którym panie pracowały w samej bieliźnie (zobacz link).

Pewna firma produkująca trumny także postanowiła postawić na rozbierane reklamy.
Rozebrane modelki kuszą potencjalnych klientów. Z jakim skutkiem? Czy wzrosła sprzedaż? To zapewne pozostanie tajemnicą.

Czy podoba Wam się taka reklama? A może ktoś uważa, że granice dobrego smaku zostały przekroczone? Co o tym sądzicie? Podzielcie się uwagami.

A teraz zobaczcie filmik.



Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (10):

Sortuj komentarze:

Ewo, raz wyraziłem swoją opinię na temat tego materiału i chyba starczy? Szkoda mojego czasu.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Tu jest o wiele więcej ujęć chttp://facet.dlastudenta.pl/artykul/Seksowne_panie_reklamuja_trumny,59608.html. I co Wy na to?

Komentarz został ukrytyrozwiń

Ja już mam dość reklamowania wszystkiego czego się da za pomocą seksu. Za chwilę zrobią reklamę gdzie za pomocą seksu zareklamują środek na przeczyszczenie.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Seks w reklamie, jak w ludzkości istnieje akurat od zawsze, żadne odkrycie. A oburzenie na to, to zwyczajna hipokryzja.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Panie Piotrze, a jaki filmik by panu przypadł do gustu?

Komentarz został ukrytyrozwiń

Panie Piotrze zapewne ileś lat wstecz mówił by Pan inaczej... ;)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Pani Ewo, to już nie było lepszego filmiku? Taki kicz?!

Komentarz został ukrytyrozwiń

Nie wiem, czy akurat kalendarz jest tu najlepszym przykładem. Prawda jest jednak w artykule. I prawdą jest to, że z czasem wszystko co częste powszednieje. Co będzie dalej koniem pociągowym spotów reklamowych?

Komentarz został ukrytyrozwiń

Ale taki kalendarz pojawia się chyba nie pierwszy raz... Skoro natomiast jest popyt, to jest i podaż...

Komentarz został ukrytyrozwiń

cóż, stara to prawda, że na gołej d*pie można nieźle zarobić.
Skrupuły, granice dobrego smaku?
Cos takiego nie istnieje w branży reklamowej.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.