Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

5114 miejsce

Blokowanie oraz usuwanie profili użytkowników na Nasza-Klasa.pl

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2009-10-30 11:42

Jeśli tak administracja Nasza-Klasa.pl walczy z użytkownikami, niestosującymi się do regulaminu, to ja zadaje pytanie. Dlaczego blokowane są konta użytkowników, wbrew regulaminowi, który jest treścią umowy zawartej z użytkownikiem ?

...czy aby na pewno ? / Fot. Nasza-Klasa.plBrak możliwości usuwania, jak i blokowania kont. Może się skończyć choćby tym, że konta użytkowników "faktycznie" łamiących regulamin Nasza-Klasa.pl, będą pozostawać na serwisie. Zagrażając tym samym reszcie użytkowników, jak także poniekąd administracji Nasza-Klasa.pl. Dlatego też nie jestem przeciwny "usuwaniu, blokowaniu kont", jestem tylko przeciwny danemu działaniu, wbrew umowie zawartej z użytkownikiem, łamiąc tym samym treść regulaminu. To że Nasza-Klasa.pl jest własnością prywatną, nie wiele zmienia, ponieważ skoro zawiera umowy z użytkownikami, poprzez swój regulamin. W przypadku zerwania umowy, wbrew jej treści, użytkownik może dochodzić swoich praw.

Głównym składnikiem problemu, który chcę poruszyć, jest to, że na Nasza-Klasa.pl blokowane są konta użytkowników. Bez podania konkretnej przyczyny, bez wcześniejszego "ostrzeżenia" użytkownika, w którym to zawarty powinien zostać konkretny powód, możliwej blokady która może nastąpić, jeśli użytkownik nie zastosuje się do treści ostrzeżenia. Zablokowany użytkownik ma prawo znać przyczynę blokady, jeśli tej przyczyny nie zna, nie może poznać mimo wystosowanej do administracji Nasza-Klasa.pl prośby, ma prawo uważać, że owa blokada została nadana mu bezprawnie, i w oparciu o to dochodzić swoich praw.

Regulamin Nasza-Klasa.pl nie precyzuje wszystkiego na tyle dokładnie, a żeby użytkownik nie mógł powiedzieć, że powód blokady jest mu nieznany. Co oznacza że należałoby go poinformować w takim przypadku o powodzie blokady. Poza tym Nasza-Klasa.pl sama piszę, że chcę zachować linie dialogu na linii użytkownik - administracja. Czy ta linia dialogu powinna wyglądać następująco "jeśli użytkownik nie wie za co został zablokowany, to źle świadczy o użytkowniku" ?. Czy taka odpowiedź administracji, może użytkownikowi wyjaśnić powód nadanej na jego konto blokady ?. Nie sądzę, ponieważ taka odpowiedź administracji, która co ciekawe chce zachować dialog z użytkownikiem, daje użytkownikowi jedynie do zrozumienia że go ignoruje, co więcej traktuje nie poważnie. A taką właśnie odpowiedź dostałem, w momencie gdy zapytałem, dlaczego dany użytkownik został zablokowany.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

c.d.n
Pani Ewelino?Pani wie co Pani robi??Jak to się stało,ze z mojego konta przeszły przekierowania do niewinnych ludzi?dlaczego moderacja nie sprawdza kto zglasza,tylko miesza ludziom w głowach??Sama wchodziłam na zablokowane konta,ale sie zmieniło..wiele ludzi cierpi..też ja..dlaczego?Bo skierowania idą z mojego profilu,a ja tego nie robie?Ej...jeszcze sporo mam do napisania w tej sprawie..

Komentarz został ukrytyrozwiń

Mam tu wiele do napisania w tej kwesti,ale jeszcze przyłaczę w jaki sposób jak widzę administracja zaczyna mieszać wśród użykowników
Mój jeden z filmów

http://www.youtube.com/watch?v=H-xdCLYu6u

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.