Facebook Google+ Twitter

Brytyjska poczta oszukała 40 mln klientów. Chciała podreperować budżet

Poczta pewnego kraju europejskiego oszukiwała klientów kasując za szybkie dostawy listów, które były dostarczane jak zwykłe.

Wielu Polaków narzeka na jakość usług Poczty Polskiej, że jest drogo, listy długo idą lub wcale nie dochodzą. Inne problemy to ogromne kolejki na poczcie i w ogóle mordęga z naszym narodowym operatorem.

Okazuje się, że obywatele innych krajów również mają powody do narzekań... a dokładnie 40 mln klientów, którzy zostali oszukani przez narodowego operatora pocztowego. Jak donosi gazeta "Daily Mail", poczta Royal Mail oszukiwała klientów na dostarczaniu przesyłek.

Proceder był bardzo prosty

Klient nadawał przesyłkę 1 kategorii, co oznacza że miała zostać ona dostarczona na terenie kraju na następny dzień i bynajmniej nie chodzi tylko o dzień roboczy. Dla przykładu, list nadany w sobotę miał trafić do adresata już w niedzielę. Koszt takiej usługi to 46 pensów.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

RMT
  • RMT
  • 01.11.2011 13:39

Szanowana instytucja z takimi tradycjami oszukiwała ludzi. Każda firma w mniejszym lub większym stopniu to oszust tylko jedna skrzętnie to ukrywa a inna nie.

Komentarz został ukrytyrozwiń
Rafcio
  • Rafcio
  • 31.10.2011 18:05

dobre. drogo, wolno, ale za to po królewsku. a my tak psioczymy na naszą kochaną i zaniedbaną pocztę.
To ku ich pokrzepieniu serc.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.