Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

14827 miejsce

Bubble Tea w CH Manufaktura, czyli nowy tea lab Bubbleology

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2014-10-31 14:27

Forbis Group przygotowało i wykonało projekt nowego tea labu Bubbleology w łódzkiej galerii Manufaktura.

Firma Bubbleology przywędrowała do Polski z Wielkiej Brytanii i serwuje swoim klientom bubble tea w 8600 wariantach smakowych, dzięki czemu nie sposób się nią znudzić! Nowe smaki można odkrywać z każdą kolejną wizytą. Pierwszy tea lab Bubbleology powstał przy ulicy Chmielnej w 2012 r., zaledwie rok po światowej premierze marki w Londynie. W związku z wielką popularnością oryginalnego napoju cały czas powstają kolejne tea laby we wszystkich największych miastach Polski. Za projekt tea labu Bubbleology, który znajduje się w food court łódzkiej Manufaktury oraz jego realizację odpowiada Forbis Group.

Herbata naukowa

- Elementy stoiska odwołują się do skojarzeń z laboratorium naukowym. Wyeksponowaliśmy wszelkiego rodzaju rurki i retorty tak, aby klient miał wrażenie, że uczestniczy w eksperymencie sporządzania herbaty – mówi Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Forbis Group.

Menu z dostępnymi smakami, jak i tęczowy szyld firmy zawieszone są na tylnej ścianie stoiska, którą stanowi specjalna kratownica. Poniżej można zauważyć skomplikowaną plątaninę rurek, przez które przepływają wielokolorowe płyny. Dodając do tego odpowiednie wzory na fasadzie stoiska i przeszkloną gablotkę z retortami, wszystko utrzymane jest w tym samym, naukowym klimacie, co nadaje stoisku spójny wizerunek.

Tea lab zaprojektowany i wykonany przez Forbis Group ma formę wyspy, co w przypadku marki z branży spożywczej jest wielką zaletą. Daje to dużo większe możliwości.

- Do tradycyjnego sklepu w galerii handlowej prowadzi z reguły tylko jedno wejście. Aby dokładnie zapoznać się z asortymentem, trzeba wstąpić do środka. W przypadku wyspy jest inaczej, stoisko mieści się przy głównej trasie, którą przemierza każdy klient galerii. Zwiększa to szansę na zainteresowanie ofertą gości centrum handlowego. Ponadto w przypadku wyspy ekspozycja, zarówno samej marki, jak i jej produktów, jest możliwa ze wszystkich stron. W takiej lokalizacji łatwiej wzbudzić zainteresowanie. – mówi Powierza.

Dzięki nadaniu stoisku laboratoryjnego klimatu, wykonawcy udało się zakomunikować to, co w filozofii klienta jest najważniejsze czyli wręcz laboratoryjnej dbałości o proces parzenia herbaty i przygotowania napoju wedle oryginalnych receptur, według których buble tea sprzedawana jest na Tajwanie od ponad 30 lat.
(Krzysztof Kochan)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.