Facebook Google+ Twitter

Budżetowe porządki z Sodexo „Budget Cleaning”

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2013-11-13 15:48

Koniec roku kalendarzowego to dla wielu marketerów gorący okres. Stoi bowiem przed nimi wyzwanie jak efektywnie wykorzystać pozostałe środki lub oszczędności, które udało się wygospodarować w trakcie kończącego się roku budżetowego.

Z drugiej strony to także moment, w którym szczególnie mocno i skutecznie trzeba wesprzeć realizację planów sprzedażowych mijającego roku. Z pomocą wszystkim porządkującym swój budżet, przychodzi Sodexo Benefits and Rewards Services oferując efektywne narzędzia dostępne w ramach akcji „Bugdet Cleaning”.

Podsumowania budżetów marketingowych często ujawniają dodatkowe środki, które udało się zaoszczędzić, a które jeśli nie zostaną wykorzystane przepadną bezpowrotnie wraz z końcem roku. Warto zatem pomyśleć o rozwiązaniach, które będą miały wymierny wpływ na wyniki sprzedaży w nadchodzących miesiącach. Od 5 lat Sodexo Benefits and Rewards Services pod koniec roku uruchamia akcję „Budget Cleaning” przypominając w ten sposób marketerom, że niespożytkowane środki nie muszą zniknąć, a mogą zostać wykorzystane na zakup narzędzi motywacyjnych lub przeprowadzenie nieskomplikowanej akcji wsparcia sprzedaży. W ramach oferty promowane są najprostsze i w tym przypadku najbardziej efektywne oraz uniwersalne narzędzia nieopodatkowane VAT – Kupony Premiowe i Karty przedpłacone. Dużą zaletą tych rozwiązań jest także sprawna logistyka – Kupony i Karty są łatwe w przechowywaniu, można je szybko nabyć, dostarczyć i bez problemu magazynować.

Wydając mądrze zyskujesz więcej!
Nowelizacja Ustawy o podatku od towarów i usług z kwietnia 2011, zmieniła m.in. art. 7 ust. 2, zgodnie z którym wszystkie nagrody rzeczowe wydawane uczestnikom akcji marketingowych zostały opodatkowane podatkiem VAT. Są jednak sytuacje, w których treść przepisu art. 7 ust. 2 ustawy o VAT nie wpływa na podwyższenie kosztów akcji marketingowej. Jest tak na przykład w przypadku nagród w postaci znaków legitymacyjnych, które nie stanowią towaru w rozumieniu art. 2 pkt. 6 ustawy o VAT, a do których zaliczane są Kupony Premiowe oraz Karty przedpłacone, które nie posiadają możliwości wypłaty z bankomatu, czyli wymiany na gotówkę. W praktyce oznacza to, że wykorzystanie tych rozwiązań w programach wsparcia sprzedaży i akcjach marketingowych pozwala zaoszczędzić 23%, czyli tak naprawdę zwiększyć o 23% realną siłę nabywczą budżetu przeznaczonego na zakup nagród.

Zakup, transport, magazynowanie
Wykorzystując Kupony Premiowe i Karty przedpłacone nie jesteśmy skazani na utrzymywanie stocków, jak ma to miejsce w przypadku nagród rzeczowych – tym bardziej, że ich zamówienie, transport i pełne zatowarowanie może trwać bardzo długo, a na to najczęściej pod koniec roku nie ma czasu. Kupony i Karty to narzędzia motywacyjne łatwe w zakupie, logistyce i magazynowaniu. Nie zajmują zbyt wiele miejsca, więc przechowywanie nawet dużej ich liczby nie jest uciążliwe. Dodatkowo firma, która dokona ich zakupu z końcem roku może je w elastyczny sposób wykorzystać w odpowiednim momencie i przy niemal każdym rodzaju akcji wspierającej sprzedaż.

„Prowadzona przez nas akcja z roku na rok cieszy się coraz większym powodzeniem i zainteresowaniem ze strony firm. Jednocześnie przypominamy naszym klientom w odpowiednim momencie o możliwości wykorzystania pozostałych w budżecie środków proponując proste i skuteczne rozwiązania produktowe. Oferujemy także pomoc w zakresie podatkowo-prawnym oraz optymalizację wydatków poprzez dobranie najbardziej odpowiednich narzędzi – powiedział Dariusz Deszczka, Category Manager w firmie Sodexo Benefits and Rewards Services.

Kupon – sprawdzony od lat
W przypadku Kuponów liczba ich zwolenników nie maleje. Już od wielu lat firmy z różnych branż doceniąją to uniwersalne rozwiązanie jako nagrodę w programach motywacyjnych. Dzieje się tak dlatego, ponieważ organizator akcji w elastyczny sposób może nim zarządzać, natomiast uczestnik dzięki szerokiej sieci akceptacji, ma swobodę wyboru finalnej nagrody.

Karta przedpłacona – lek na wszystkie bolączki
Oferowana przez Sodexo Karta przedpłacona to nie tylko nowoczesne narzędzie wsparcia sprzedaży, ale także idealna nagroda w programach lojalnościowych. Jej zaletą jest możliwość wielokrotnych doładowań, niemal nieograniczona możliwość wykorzystania oraz optymalizacja budżetu, gdyż koszt aktywacji ponoszony jest tylko raz. Karta przedpłacona Sodexo to także szereg dodatkowych korzyści i udogodnień nie tylko dla firmy, ale także ostatecznego użytkownika. Karcie towarzyszy bogaty program promocji, dzięki któremu użytkownik otrzymuje rabaty w ramach dedykowanego serwisu www.

I sprawne zarządzanie
W przypadku Kart przedpłaconych Sodexo, firma może skorzystać także z systemu do kompleksowego zarządzania programem wsparcia sprzedaży opartym na Kartach – CardPack. CardPack to narzędzie do samodzielnego zarządzania projektem przez klienta wraz z dostępem do wszystkich informacji o uczestnikach i wręczonych im Kartach. To także możliwość zasilania Kart przez klienta, komunikacji z beneficjentami wraz z opcją śledzenia jej skuteczności oraz bieżąca kontrola budżetu akcji. Dodatkowo system może zostać wdrożony wyjątkowo szybko – nawet w ciągu dwóch tygodni i nie wymaga to angażowania działu IT klienta.

Działania w ramach akcji „Budget Cleaning” zostaną wsparte kampanią SEM, komunikacją public relations oraz wysyłką newsletterów i e-mailingów.

Kontakt:
Diana StacheraTel. +48 501 121 711
Fax: +22 402 48 68
E-mail : d.stachera@contrust.pl

O Sodexo
Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług poprawiających Jakość Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellona w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, projektuje, zarządza i dostarcza kompleksowe usługi w zakresie obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie motywacji (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.

Sodexo Benefits and Rewards Services

Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od 15 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów. Wieloletnie doświadczenie firmy pokazuje, iż kompleksowe usługi motywacyjne pozytywnie wpływają na wydajność organizacji. Z oferty Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce skorzystało już 43 tysiące klientów i ponad 3,5 miliona użytkowników. Na polskim rynku firma Sodexo otrzymała m.in. tytuł Business Superbrands oraz nagrodę Złota Jakość Roku.

Sodexo w liczbach
(dane z 31 sierpnia 2012 roku)

Grupa Sodexo na świecie

18,2 miliarda euro skonsolidowanego dochodu
420 000 pracowników
20. pozycja na liście największych pracodawców na świecie
80 krajów
34 300 placówek
75 milionów konsumentów dziennie
Sodexo On-site Services w Polsce
5 800 000 m2 obsługiwanej powierzchni
2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek
2 000 zatrudnionych pracowników
420 Klientów
400 obsługiwanych nieruchomości
70 restauracji

Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce
43 000 Klientów
3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań
50 000 współpracujących punktów usługowo-handlowych

(Natalia Szymczak)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.