Facebook Google+ Twitter

Burza nadciąga nad miasto Wrocław

W nocy, po godzinie 22, od południa nad miasto nadciągnęła burza. Przez długi czas błyskało, zanim Wrocław znalazł się pod bezpośrednim ostrzałem. Zobacz filmy nagrane w niecałą godzinę aparatem z funkcją nagrań wideo.

Obejrzyj nagrania wideo - burza nadciąga nad Wrocław.




Zobacz także:
Masz kamerę w aparacie, komórce? Rób wideo!

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (13):

Sortuj komentarze:

(+) fajnie sklejone nagranie

Komentarz został ukrytyrozwiń

Nie, filmowałem z balkonu, stąd to "kuuurde", no bo jak piorun wali kilka metrów dalej... Zwróć uwagę nie na tę klatkę z piorunem, ale 2 klatki dalej, kiedy zostaje po błysku tylko "kanalik", słabo ale jeszcze widoczny. Wtedy widać, że to było naprawdę blisko...

Komentarz został ukrytyrozwiń
  • Autor usunął profil
  • 31.05.2007 12:45

Szczerze mowiac, to ogladajac po raz pierwszy ten film zwrocilem wlasnie uwage na ten piorun z konca. Wyraznie bylo widac, ze nie uderzyl gdzies w tle, tylko blisko. Myslalem w pewnym momencie, ze moze filmowales to przez zamkniete okno i ten blysk odbil sie w szybie. Ale trudni mi jest to rozstrzygnac tak na prawde. Sklaniam sie do wersji bliskiego uderzenia. (+)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Ja analizowałem klatka po klatce ten film z żoną i doszliśmy do wniosku, że ten piorun na końcu walnął jakieś pół metra, może metr od naszego balkonu!

Komentarz został ukrytyrozwiń

świetne... plus rzecz jasna:) Mnie burza dopadła w okolicach mostu milenijnego, gdzie tak waliły pioruny, iż co chwile jakieś alarmy szalały w zaparkowanych tam samochodach i miałem dziwne wrażenie ze błyskawice biją tuż obok mnie, ale na szczeście udało mi się schować w recepcji pobliskiego hotelu;)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Chłopaki, jeśli wszystko tak "montujecie" :P to możecie spać spokojnie ;)

Komentarz został ukrytyrozwiń

(+) Nieźle, brawo Adam, brawo Przemku!

Komentarz został ukrytyrozwiń

+ super sprawa!

Komentarz został ukrytyrozwiń

Brawo,brawo :) bardzo dobry materiał wideo+obróbka...
O nieźle walnęło obok Twojego domu Adamie...

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dzięki Przemek, zrobiłeś kawał dobrej roboty:) Mogłeś spokojnie dać siebie jako współautora:)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.