Limitowana edycja ulubionego czerwonego wina Polaków - Carlo Rossi* w ekskluzywnej kobiecej kreacji została specjalnie przygotowana na Dzień Kobiet, który w tym roku będzie obchodzony w dniu 8 marca po raz setny. Inspiracją do stworzenia eleganckiej sukni w kolorze głębokiej czerwieni była szczęśliwa, tańcząca kobieta, która delektuje się życiem. Zaprojektowana suknia sprawia wrażenie zatrzymania „magicznej chwili” tanecznego obrotu jaki wykonuje tancerka na parkiecie.
„Projektując jedwabną kreację dla Carlo Rossi chcieliśmy podziękować wszystkim kobietom w Dniu ich święta i sprawić im przyjemność, tworząc atrakcyjny prezent odzwierciedlający ich piękno, radość i optymizm. Mamy nadzieję, że sprawi im on wiele radości” - powiedział Andrzej Studziński, kierownik marki Carlo Rossi.
W ramach specjalnej akcji marka Carlo Rossi pragnie podarować 8 marca w Dzień Kobiet kilka z tych ekskluzywnych prezentów wybranym polskim celebrities. Dodatkowo zestawy Carlo Rossi z suknią będą dostępne w konkursach - po raz pierwszy na imprezie organizowanej przez Carlo Rossi w Fabryce Trzciny w dniu 19 marca.
(*) Świadomość spontaniczna marki oraz deklaracja częstotliwości zakupu. Millward Brown SMG/KRC. Badanie na ogólnopolskiej losowej próbie 369 osób w wieku 18-75 lat pijących wino co najmniej raz na 6 miesięcy - sierpień 2009.
Burze nad całą Polską
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?