Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

3545 miejsce

Chciałbyś przetestować Hondę CRV 2.2 i-DTEC? Przeczytaj, czy warto

Honda CRV to przedstawiciel japońskiego koncernu w klasie SUV. W obecnym wydaniu sprzedawana jest od 2007 roku, a w ubiegłym przeszła niewielki lifting. Testowana wersja została wyposażona w silnik wysokoprężny 2.2 i-DTEC.

Charakterystyczny dla Hondy przód samochodu. / Fot. Krzysztof ŚwierczyńskiPonad cztery lata na rynku, to już znaczący okres. Sylwetka CRV zdążyła się na dobre opatrzyć i wpisać w pejzaż naszych dróg. Ale co jest ważne, wciąż nie można powiedzieć że jest przestarzała. Ubiegłoroczny lifting nie wniósł dużo nowości i chyba dobrze. Nie powinno się zmieniać na siłę dobrych rzeczy. Gdyby nie powiększony prześwit oraz duże koła, nadwozie Hondy spokojnie mogłoby zostać „użyte” w zwykłym kombi. Wyrazisty, typowy dla Hondy, przód auta bardzo dobrze współgra lekko z przyciężką sylwetką auta. I tylko tył jest moim zdaniem taki jakiś bezpłciowy.

Wnętrze smutne, ale dobrze spasowane. / Fot. Krzysztof ŚwierczyńskiHonda już od dłuższego czasu preferuje mocno stonowany wystrój wnętrz. I tak też było w testowym aucie. Czarny, szary... i tylko włącznik świateł awaryjnych wyróżnia się krwistoczerwonym kolorem. Plastiki są dobrze spasowane do siebie - nic nie trzeszczy ani nie stuka na wybojach. Niestety jakość tychże plastików jest jedynie zadowalająca. Za to pod względem przestronności kabiny nie można napisać złego słowa. Na żadnym z pięciu dostępnych miejsc nikt nie powinien narzekać. Dodatkowo, bagażnik ma porządne 556 litrów co pozwoli na spakowanie wszystkich potrzebnych rzeczy na dłuższy wyjazd.

Zobacz wyniku testu Toyoty Verso 2.0 D-4D

Prosto i czytelnie... / Fot. Krzysztof ŚwierczyńskiSilnik wysokoprężny o pojemności 2.2 litra i mocy 150 koni mechanicznych to ubiegłoroczna nowość w tym modelu. Jest to rozwinięcie poprzedniej wersji tego motoru - o 10 koni słabszej, a zarazem pierwszej jednostki wysokoprężnej Hondy. A jak się sprawuje w praktyce? Lepiej niż można się spodziewać. Jasne, że nie zapewnia sportowych osiągów w aucie ważącym około 1.700 kg. Ale sposób rozwijania mocy to marzenie innych konstruktorów diesli.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

Ano fajny jest ten miot CRV... w ciasnych łukach prowadzi się jak osobówka i w ogóle nie wykazuje zdolności do podsterowności :D

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.