Zbigniew Lindner już trzeci rok z rzędu reklamuje trumny w tak nietypowy sposób. Pan Zbigniew podkreśla, że w jego branży panuje spora konkurencja i dlatego zdecydował się na tak niekonwencjonalny środek marketingowy jak kalendarz z pięknymi, skąpo ubranymi kobietami.
Pierwszy kalendarz zawierał zdjęcia pięknych modelek ubranych w efektowną bieliznę. Drugi zawierał zdjęcia pięknych modelek stylizowane na lata dwudzieste. W trzeciej odsłonie modelki na zdjęciach są zupełnie nagie, lecz ich ciała pokrywa farba w barwach odpowiednich dla krajów, z którymi firma współpracuje. Na kalendarzach lat 2010, 2011 i 2012 kobiety pozują oczywiście przy trumnach.
Wszystkie kartki kalendarza na rok 2012 zobaczyć można tutaj
Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?