Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

23515 miejsce

Ciasta i desery Delecta w kampanii sponsorskiej

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2014-11-03 13:28

Od 1 listopada do końca grudnia br. potrwa telewizyjna kampania multisponsoringowa najbardziej popularnych ciast i deserów marki Delecta.

Bohaterami ośmiosekundowych billboardów sponsorskich są najbardziej popularne produkty z oferty Delecty: ciasto Czekoladowe Duża Blacha, Krem karpatka, Duży Budyń, proszek do pieczenia i aromat do ciast. Emisje zaplanowano w popularnych kanałach telewizyjnych, między innymi, w TVN przed serialem „Na Wspólnej”.

Kampania ma na celu wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako inspirującej i pomagającej w domowych wypiekach, dzięki szerokiej ofercie ulubionych i sprawdzonych mieszanek ciast, dodatków do pieczenia i deserów.

Za realizację kampanii odpowiadają: dom mediowy Starcom, który zaplanował media oraz agencja reklamowa DDB Warszawa - autor spotu telewizyjnego. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Metryczka kampanii:
Czas trwania: 1 listopada - 31 grudnia 2014 r.
Klient: Rieber Foods Polska S.A.
Produkt: ciasta i desery Delecta
Rodzaj kampanii: wizerunkowa, produktowa
Media: TV
Kreacja spotu: DDB Warszawa
Produkcja spotu: DDB Warszawa
Dom mediowy: Starcom
PR: Kolterman Media Communications
(Agnieszka Rudek)

Wybrane dla Ciebie:


Tagi: Delecta


Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.