Facebook Google+ Twitter

Ciesz się Open'erem - bądź odpowiedzialny!

Producent piwa, który promuje postawę odpowiedzialnego picia? Brzmi kuriozalnie? Oto zaskakująca polityka alkoholowa firmy, która bezpieczeństwo oraz dobrą zabawę na Heineken Open'er Festival przekłada nad wyniki sprzedażowe.

Wolontariat - Enjoy Heineken Responsibly / Fot. Materiały prasoweNajpopularniejszy festiwal muzyczny w Polsce, a także jeden z największych i najlepszych w Europie, o czym świadczy przyznana w ubiegłym roku prestiżowa nagroda Best Major Festival (Najlepszy Duży Festiwal w Europie), jest sponsorowany przez producenta piwa - firmę Heineken. Wydawać by się mogło, że złoty trunek lać się będzie w nieograniczonych ilościach przez cały najbliższy weekend w Gdyni. Nic bardziej mylnego. Choć brzmi to niewiarygodnie firma Heineken, wraz z reprezentującą ją na polskim rynku Grupą Żywiec, nie dość, że nie będzie zachęcać uczestników do zabawy na gazie, to jeszcze przeprowadzi po raz kolejny akcję promującą odpowiedzialne picie.

Wolontariat - Enjoy Heineken Responsibly


W ramach prowadzonej od 2007 roku kampanii "Enjoy Heineken Responsibly - Ciesz się Heinekenem bądź odpowiedzialny" w trakcie Open'era firma podejmie szeroko zakrojone działania minimalizujące negatywne skutki spożycia alkoholu, dzięki czemu festiwal będzie jeszcze bezpieczniejszy.

Do akcji promującej odpowiedzialną postawę, Grupa Żywiec po raz drugi włączyła własnych pracowników. Blisko czterdziestoosobowa grupa wolontariuszy po specjalnym przeszkoleniu przez doświadczonych psychologów i streetworkerów, a także policję będzie na terenie miasteczka festiwalowego dbać o bezpieczeństwo uczestników imprezy i przypominać o zagrożeniach wynikających z nadmiernego spożycia piwa.

Wolontariusze poza świeceniem przykładem przeprowadzą animacje z użyciem alkogogli. Świat widziany przez to urządzenie wcale nie będzie jednak przyjemnie wirujący, okulary obnażą bowiem całą prawdę o zachowaniu i reakcjach osób pijanych. W specjalnie przygotowanych quizach i testach będzie można również dokształcić się w temacie odpowiedzialnego picia. Jaka ilość alkoholu jest bezpieczna dla człowieka? Co zrobić, aby ustrzec się przed kacem i czerpać nieograniczoną przyjemność z pobytu na festiwalu? Jak rozpoznać granicę pomiędzy lekkim rauszem a upiciem się? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można znaleźć również na stronie Enjoy Heineken Responsibly.

Czytaj także: Gwiazdy Open'er Festival 2011 - Hurts

Gwiazdy Open'er 2011 - The Strokes

Gwiazdy Open'er Festival 2011 - Prince


Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (3):

Sortuj komentarze:

Ma Pan niewątpliwą rację, Panie Mariuszu, konsekwencją działań o jakich mowa jest budowanie wizerunku firmy, również wizerunku wewnętrznego poprzez zaangażowanie pracowników w akcje promocyjne. W końcu to tym samym ludziom, którzy na co dzień realizują plany sprzedażowe, powierzona zostanie misja edukowania w zakresie odpowiedzialnego picia. Moim zdaniem społeczna odpowiedzialność Heinekena jest w tym względzie realizowana wzorowo i prawdę mówiąc, mało mnie interesuje czy przyniesie to firmie nowych klientów, ważne że podczas festiwalu nie będą to małolaty i być może kierowcy, a to już moim zdaniem wystarczający powód żeby mówić o misyjności.

Komentarz został ukrytyrozwiń
Jarek Łazik
  • Jarek Łazik
  • 30.06.2011 10:54

Widzę Panie Mariuszu, że jest Pan jedynym myślącym w tym przybytku tandety i pseudodziennikarstwa. Pozdrawiam!

Komentarz został ukrytyrozwiń

Śmieszy mnie pisanina o "misji" i przedkładaniu "bezpieczeństwa oraz dobrej zabawy nad wyniki sprzedażowe". Takie ujęcie działań Heinekena jest albo kompletną naiwnością (brakiem zrozumienia idei marketingu w gospodarce kapitalistycznej) albo czystą propagandą (celowym działaniem promowania firmy w artykule). Bowiem wszelkie te wolontariaty, akcje społeczne czy "proekologiczne", fundacje, datki, itp. organizowane przez firmy, mają na celu właśnie zwiększenie sprzedaży własnych produktów poprzez zwiększenie prestiżu i znaności danej firmy. Dzięki takim akcjom wzrasta do produktów firmy zaufanie społeczne oraz zaczynają one być pozytywnie kojarzone, co w efekcie zwiększa ich sprzedaż. Tak więc nie chodzi o żadne misje, bezpieczeństwo i zabawę, ale o zwyczajne pieniądze.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.