Facebook Google+ Twitter

Co zrobić z niechcianymi prezentami?

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2015-01-15 09:56

Każdego roku, na kilka tygodni przed świętami klienci zaczynają poszukiwania idealnych prezentów dla swoich najbliższych. Aż 45% polskich konsumentów przynajmniej raz bądź dwa otrzymało produkt, który nie spełniał ich oczekiwań.

Każdego roku, na kilka tygodni przed świętami klienci zaczynają poszukiwania idealnych prezentów dla swoich najbliższych. Niestety, aż 45% polskich konsumentów przynajmniej raz bądź dwa otrzymało produkt, który nie spełniał ich oczekiwań. Dzięki zwrotowi kosztów odesłania przedmiotu PayPal, możemy z łatwością zwrócić niechciane prezenty i otrzymać zwrot kosztów dostawy.

Warszawa, 12 stycznia 2015: 9 na 10 Europejczyków odczuwa pozytywne emocje związane ze świętami, a aż 85% jest podekscytowanych kupowaniem prezentów . Nic więc dziwnego, że oczekiwania wobec świątecznych upominków są zazwyczaj wysokie. Jednak podczas gdy większość stara się kupić coś oryginalnego
i wyjątkowego, często wiąże się to z ryzykiem nie trafienia w gust lub oczekiwania obdarowywanej osoby. Według badań przeprowadzonych przez firmę Gemius na zlecenie PayPal wynika, że aż 45% wszystkich konsumentów w Polsce co najmniej raz bądź dwa otrzymało produkt, który nie spełnił ich oczekiwań.

Sprzedać, oddać na cele charytatywne czy schować w piwnicy?
Dzięki niekończącym się możliwościom współczesnych technologii, nietrudno zapomnieć o dyskomforcie związany z zakupami w zatłoczonych galeriach handlowych - zakupy online to łatwe, szybkie i wygodne rozwiązanie. Co więcej, może znacząco ułatwić wybór najlepszego prezentu - wystarczy jedno spojrzenie na listę bestsellerów i popularny, ale w dalszym ciągu wyjątkowy produkt ląduje
w wirtualnym koszyku. Niestety, czasami próby odgadnięcia wymarzonych prezentów pod choinkę stanowią loterię i w rezultacie zostajemy postawieni przed pytaniem: co zrobić z niechcianym produktem?

Zgodnie z wynikami badania PayPal, najpopularniejszym sposobem radzenia sobie z tym problemem w Polsce jest dopasowanie nietrafionego prezentu do naszych potrzeb (38%). Inne rozwiązania to między innymi: oddanie go komuś innemu (36%), wrzucenie do piwnicy (11%) albo sprzedanie online (25%). Ta ostatnia metoda to świetna okazja, nie tylko dla niezadowolonego posiadacza, ale także dla wszystkich poszukujących najlepszych okazji i ofert na początku nowego roku.

Czasami, oprócz możliwości sprzedania lub wymienienia danego przedmiotu na aukcji lub innych serwisach online, najlepszym rozwiązaniem jest oddanie go na cele charytatywne. Świąteczne prezenty, takie jak zabawki mogą zostać podarowane szpitalowi albo domowi dziecka, niechciane książki będą idealne dla szkół i bibliotek, a ubrania mogą być łatwo wykorzystane przez lokalne schroniska dla bezdomnych. Co więcej, strony takie jak eBay bądź Gumtree, pozwalające sprzedawać i kupować online, posiadają również opcję wpłacania konkretnych sum na wybrane przez nas akcje charytatywne.

Na pierwszy rzut oka wydawałoby się, że niechciany produkt najłatwiej byłoby po prostu oddać do sklepu. Okazuje się jednak, że 38% Polaków nie robi tak, ze względu na koszty przesyłki zwrotnej (24%), skomplikowaną procedurę zwrotu (19%) oraz dlatego, że zajmuje to zbyt dużo czasu (16%).

Nowe technologie na rzecz świątecznych zakupów

Jednym z najlepszych sposobów na radzenie sobie z niechcianymi prezentami jest nowa usługa PayPal, czyli zwrot kosztów odesłania przedmiotu. Od teraz, niezależnie od powodu, użytkownicy, którzy dokonali zakupu za pomocą PayPal, mogą odesłać przedmiot i otrzymać zwrot kosztów przesyłki, korzystając
z wygodniejszego i bezpieczniejszego doświadczenia zakupowego podczas zakupów u lokalnych i zagranicznych sprzedawców . PayPal rozszerza tym samym ochronę kupujących i chroni konsumentów od momentu zakupu produktu, aż po jego ewentualny zwrot.

Święta to idealny moment na uświadomienie sobie jak łatwym, szybkim i bezpiecznym doświadczeniem mogą być zakupy z PayPal. W ten sposób, jesteśmy w stanie nie tylko znaleźć unikalne prezent z całego świata
w najlepszych cenach, ale także, jeżeli cokolwiek pójdzie nie tak albo świąteczny prezent nie będzie tak idealny, jak nam się wydawało, każdy posiadający konto PayPal może liczyć na pełne wsparcie i zwrot kosztów odesłania – mówi Damien Perillat, Dyrektor Zarządzający PayPal
w Europie Środkowo-Wschodniej.

Użytkownicy, którzy zamówili produkt i zapłacili za niego za pośrednictwem PayPal, mogą dokonać zwrotu, bez względu na jego przyczynę, i otrzymać do 120 PLN za zwrot. Jedyne o czym należy pamiętać, to zatrzymanie dowodu wysłania. Wtedy, trzy proste kroki do otrzymania zwrotu kosztów przesłania przedmiotu:

1. Pobierz i wypełnij formularz.

2. Dodaj paragon kasowy i dowód wysłania.

3. Wyślij e-maila do PayPal, z formularzem, paragonem i dowodem wysyłki.

Dzięki nowej funkcjonalności, po wypełnieniu tej krótkiej i prostej procedury, zwrot kosztów pojawi się na koncie PayPal w przeciągu 10 dni.

Więcej informacji o zwrocie kosztów odesłania przedmiotu PayPal:
https://www.paypal.pl/zwroty/ dla Polski, a dla reszty Europy Środkowo-Wschodniej: https://www.paypal.eu/returns/
(E K)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.