Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

18083 miejsce

Córki, żony i kochanki promują polityków. Nowa moda?

Modowy blog Kasi Tusk, wirtualny dziennik Izabeli Marcinkiewicz czy działalność telewizyjna pań Kwaśniewskich, to sposób na reklamę polityków. Od niedawna to nie sami politycy, ale ich rodziny zajmują się pozyskiwaniem sympatii potencjalnych wyborców.

Jolanta Kwaśniewska / Fot. www.prezydent.pl, licencja GNU 1.2 http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:JolantaKwasniewska.jpg&filetimestamp=20051025011656Niedawna wiadomość o blogu córki premiera wstrząsnęła mediami. Kasia Tusk, w swoim ilustrowanym zdjęciami blogu, nie dość, że pokazuje zawartość szafy, to jeszcze doradza zafascynowanym czytelniczkom, w co się ubrać. Córka premiera, dzięki swojej działalności blogerskiej, zyskała rzeszę fanek, a co za tym idzie stała się dobrą reklamą dla Donalda Tuska, który od kilku ładnych miesięcy, szykuje się do wyborów parlamentarnych.

Inaczej rysuje się wizerunek Kazimierza Marcinkiewicza, wątpliwie wspierany przez jego ukochaną Izabelę. Kontrowersyjne wpisy drugiej żony Marcinkiewicza co rusz spotykają się z negatywnym odbiorem internautów. Właściwie niezależnie od tego, o czym ukochana byłego premiera napisze, jej działalność literacka spotyka się jedynie z krytyką, bezwzględnie wyrażaną w komentarzach.

Izabela zdaje się jednak nie przejmować. Być może to także dobry sposób na reklamę? Przecież na na darmo mówi się: "Nieważne jak piszą, ważne, że piszą".

Jak podaje Rzeczpospolita, zupełnie inną taktykę przyjęły żona i córka prezydenta Kwaśniewskiego. W myśl porzekadła "co dwie głowy, to nie jedna", panie działają wspólnie. Najpierw Aleksandra Kwaśniewska pojawiła się w "Tańcu z gwiazdami", by chwilę potem rozpocząć karierę reporterską w "Dzień dobry TVN".

Pierwsza dama za to szybko zdobyła sympatię polskich kobiet. W swym programie "Lekcja Stylu" udziela rad dotyczących prowadzenia domu, organizowania przyjęć czy przygotowań do wyjazdów.

Ostatnio stałym gościem jej programu jest nie kto inny, jak Aleksandra. Córka pary prezydenckiej jest ekspertem praktycznie w każdej dziedzinie - od remontów począwszy, na wysokości zostawianych w restauracjach napiwków skończywszy.

Czy taka reklama ma szansę odnieść sukces? O tym prawdopodobnie rodziny polityków (przynajmniej niektórych) przekonają się już w październiku, kiedy wyborcy ruszą do urn. Na razie jednak zarówno politolog dr Wojciech Jabłoński, jak i specjalista od kreowania wizerunku Joanna Gepfert są zgodni - marketingowe firmy rodzinne są dla wizerunku polityka niezbędne.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

Inga
  • Inga
  • 03.03.2011 22:56

Pamiętajmy, aby na blogu zostawiać tylko komentarze wychwalające Kasię pod niebiosa, bo inaczej wpisy zostaną usunięte... Tak więc o braku wrażliwości i empatii do zwierząt obdzieranych ze skóry po to aby ta puściutka panienka mogła pochwalić się i wzbudzić zachwyt u innych swoimi skórzanymi rzeczami ani słowa.

Komentarz został ukrytyrozwiń

nowa moda http://kobieta.dziennik.pl/moda-na-topie/galeria/324148,1,politycy-w-strojach-minge-zobacz-galeria-zdjec.html

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.