Facebook Google+ Twitter

Czas na wideokomunikację w e-biznesie

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2011-09-22 13:42

Co się stanie, gdy zmiksujemy ze sobą pomysł i dobry plan? Paulina Stępień z Kotlet.tv twierdzi, że to podstawowe składniki przepisu na biznes. Aby chwycił, potrzebna jest jeszcze wisienka na torcie - skuteczna komunikacja z klientem.

Dlatego dziś mówimy o tym, w jaki sposób ją kreować, wykorzystując nowatorskie narzędzie, jakim jest wideokomunikacja

Postęp technologiczny i powszechny dostęp do internetu otworzył firmom niesamowite możliwości budowania i utrzymywania relacji z klientami. Personalizacja komunikacji za pośrednictwem tego medium pozwoliła na kreowanie kontaktów biznesowych na tak bezpośrednim poziomie, o którym nie byłoby mowy jeszcze kilka lat temu. - Za punkt zapalny można by uznać moment powstania bloga internetowego postrzeganego jako dziennik budujący personalne relacje na linii autor-czytelnik - mówi Paulina Stępień z serwisu kulinarnego Kotlet.tv.

W momencie powstawania pierwszych blogów, ich autorom pewnie nawet się nie śniło, że z czasem mogą się stać źródłem utrzymania i zarobku. Głośne historie krążące wokół przedsiębiorczych e-pisarzy udowadniają jednak, że tego typu serwis można prowadzić nie tylko hobbistycznie. Dziś nie tylko blogi, ale także portale społecznościowe czy fora stały się miejscami, za pomocą których firmy zbliżają się do swoich klientów. Dzięki nim mogą poznawać indywidualne potrzeby odbiorców, a na ich podstawie budować oferty wręcz szyte na miarę.

Wiedzmy jednak, że komunikacja internetowa to nie tylko szansa, ale przede wszystkim ogromne wyzwanie. Dziś problemem nie jest przyciągnięcie klienta do marki, ale zatrzymanie jego uwagi na dłuższy czas i wypracowanie lojalnej więzi. Współczesny konsument to osoba wymagająca, świadoma swoich praw i ofert konkurencji. Zatem co może wpłynąć na efektywność naszego przekazu?

- Kreatywność, świeży pomysł i inwencja twórcza - wylicza Paulina Stępień: - Dziś marketingowiec to nie tylko doskonały strateg, ale także artysta, żeby nie powiedzieć - magik reżyserujący prawdziwy spektakl - dodaje.

Specjaliści od kreacji internetowych wiedzą, że do przygotowania oryginalnej przestrzeni dyskusyjnej potrzebne są nowe i mniej sztampowe narzędzia. Sama rozmowa na forum czy blogu zamieszczonym na stronie firmy może okazać się niewystarczająca. Nawet fotorelacja przestała być już tak atrakcyjna, jak jeszcze kilka lat temu. Odbiorcy przyzwyczajeni są bowiem do bardziej skomplikowanych obrazów i form aktywności.

Czytaj więcej -->

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.