Facebook Google+ Twitter

137 miejsce

Czego biznes nie wie o internecie - część 1

Internet kryje w sobie wiele tajemnic i zmienia się bardzo szybko. Dawniej firmie wystarczyło posiadać własną stronę i już można było zarabiać pieniądze. Dziś trzeba już pomyśleć i prawidłowo opracować strategię swoich działań w sieci.

Szkolenia AdWords, Analytics, e-marketing / Fot. Strefa Dobry StartTymczasem większość firm nie ma przygotowanych strategii biznesu na kolejne lata, nie mówiąc już o samym internecie. Na co zwrócić uwagę i jak przygotować się do wymagań odbiorców w 2017 roku? Na wszystkie te tematy staramy się odpowiedzieć i doradzić podczas szkoleń i konsultacji w zakresie e-marketingu w Strefie Dobry Start w Katowicach, jak również podczas naszych szkoleń i prelekcji w całej Polsce.

Na co zwracamy uwagę przedsiębiorców i właścicieli małych i średnich firm?

Po pierwsze pamiętajcie o tym dla kogo tworzycie wasze strony. Termin UX powinien być Wam bardzo dobrze znany. Często zdarza się, że strona www odpowiada wymaganiom prezesa czy też właściciela. Tymczasem najważniejszy jest odbiorca końcowy! To trochę tak jak z naszymi zdjęciami. Mi się podoba, jestem z nim związany emocjonalnie, na obróbce spędziłem sporo czasu ale nikt go nie lajkuje. tymczasem ktoś inny wrzuca zdjęcie "kotka" i zdobywa uznanie odbiorców. Mając to na uwadze testujcie wasze strony wśród użytkowników. Pamiętajcie o zostawieniu wersji, która odpowiada końcowym użytkownikom, bo to oni będą dokonywać u Was zakupów czy zasięgać porad.

Po drugie nie zapomnijcie o celu dla Waszej strony. Korzystajcie z przycisków wzywających do działania. Może to być np. Zadzwoń do nas, Umów się na wizytę, Zapytaj, Nadaj przesyłkę itd. Gdy strona ma prawidłowo wyznaczony cel użytkownik znacznie szybciej zrobi to po co odwiedził daną witrynę.

Po trzecie strony internetowe muszą być dostosowane do urządzeń mobilnych. W 2017 roku ponad 50% Polaków korzysta z urządzeń mobilnych wyszukując informacje w internecie. Podstawą są dziś strony responsywne a dość szybko wkracza technologia AMP. Co to oznacza, że strona jest responsywna? Ano to, że wyświetla się prawidłowo na każdym urządzeniu. Wszystkie treści występujące w wersji desktopowej występują również na tabletach i smartfonach. Dlaczego to takie ważne? Otóż dlatego, że klienci wyszukujący na urządzeniach mobilnych znacznie częściej i szybciej dokonują zakupów, częściej odwiedzają sklepy stacjonarne i częściej wykonują połączenia telefoniczne. A przecież właśnie o to nam prowadzącym biznes w sieci chodzi.

Niby to oczywiste rzeczy ale zdecydowana większość małych i średnich firm nie zdaje sobie z tego sprawy. Pozostaje jeszcze kwestia tego jak ściągnąć ruch do strony, ale to temat kolejnego artykułu.

Strefa Dobry Start Szkolenia Katowice https://strefadobrystart.pl/e-marketing/

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.