Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

79282 miejsce

Cztery strony miasta – technologia smart city

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2015-03-19 12:42

MGGP Aero udostępnia technologię publikacji zdjęć ukośnych w Internecie - www.ukosne.pl

„Co roku w Cannes, podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości, samorządy zwracają uwagę na atrakcyjne lokalizacje i możliwość zainwestowania w Polsce. Premiera zdjęć ukośnych nieprzypadkowo zbiegła się z tym wydarzeniem. To produkt dla nowoczesnych miast, które wiedzą jak i mają czym przekonać inwestorów do swojej oferty. Dynamiczna mapa podkreśla atrakcyjność lokalizacji danego obiektu przedstawiając widoki z kilku stron jednocześnie. Wizerunkowo to możliwie najlepszy sposób na wyróżnienie się miasta w internecie i podczas takich targów” – dodaje Witold Kuźnicki odpowiedzialny w MGGP Aero za rynek administracji samorządowej.

MGGP Aero udostępnia technologię publikacji zdjęć ukośnych w Internecie - www.ukosne.pl Pierwszymi miastami, które można obejrzeć w tak atrakcyjny sposób są: Poznań, Gliwice, Białystok i Lublin. W przygotowaniu kolejne lokalizacje.

Zdjęcia ukośne wykonywane są dla każdego z czterech podstawowych kierunków. Oprócz widoku pionowego z góry, możliwe jest oglądanie tego samego obiektu na kilku zdjęciach jednocześnie. Wcześniej bowiem całe miasto sfotografowane jest z każdej strony pod kątem około 45°. Przyjazny interfejs, łatwość obsługi, narzędzia wyszukiwania czy wykonywanie pomiarów (długości, powierzchni a nawet wysokości) to tylko kilka z podstawowych funkcjonalności dostępnych w środowisku przeglądarki internetowej.

Aplikacja działa w technologii szybkich kafelków - TMS (tile map service) bez konieczności instalowania dodatkowych wtyczek. Autorzy twierdzą, że wydajność serwisu, łatwość obsługi i przede wszystkim atrakcyjna treść zdjęć ukośnych sprawią, że taka mapa będzie najchętniej wybieranym narzędziem promocji piękna polskich miast.

„Bardzo nam zależy, żeby pokazywać polskie miasta w sposób nowoczesny. Zwracać uwagę na architekturę i urbanistykę, design i nowatorskie rozwiązania oraz kreatywnych, pełnych pomysłów i zaangażowanych mieszkańców. Osią promocji każdego miasta powinna być przede wszystkim świetna mapa i interaktywność prezentacji zarówno oferty inwestycyjnej jak szerszego kontekstu dla każdej lokalizacji” – przekonuje Witold Kuźnicki z MGGP Aero.

(Magdalena Zięba-Tylek)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.