Facebook Google+ Twitter

Czy FRUGO kpi z klientów? Nowa forma reklamy-agresja werbalna

Reklama ma to do siebie, że czasem bawi, zaskakuje, zastanawia, czy rozbawia. Z reguły reklama promuje. Ma za zadanie stworzyć silne poczucie więzi odbiorcy z produktem. Reklama Frugo nie tworzy więzi. To prawdziwy gniot i reklamowy odpad.

 / Fot. Materiały promocyjne FrugoNa przekór wszechobecnej bylejakości, FRUGO proponuje powrót zacnych form i klimat wzajemnego szacunku. FRUGO kulturalnie gasi pragnienie i pragnie łagodzić obyczaje. Owocem kampanii powinna być lepsza kondycja Polaków i polszczyzny. Czytam nowe hasła i przecieram oczy. To chyba żart!

Frugo twierdzi, że tak, jak w latach 90-tych, tak i teraz: klienta, odbiorcę należy zaskakiwać. Twórcy nowej formy reklamy, zwanej przez nich kulturalną „poszli na całość”. Według tego schematu nowa kampania ma łagodzić obyczaje i wzbudzać wzajemny szacunek. Czy tak jest? Według mnie, niekoniecznie. Ten nowoczesny trend Frugo można porównać do kiepskiego dowcipu o kibolu, który uratował pewnej babci życie. Po prostu przestał ją kopać.

Hasła moralnie słabiutkie argumentowane są w sposób tak przedziwny, że nie wiadomo, czy się śmiać czy współczuć poziomu intelektualnego.

Tak to wygląda w praktyce: / Fot. Materiały promocyjne Frugo

Hasła kampanii FRUGO: „Humanizm Wam w duszę” i „Kwiatek Ci w rękę Jadziu” wywołują pozytywne emocje, tam gdzie byśmy się tego nie spodziewali. W nieoczekiwany sposób znajdują też zastosowanie w sieci, uznawanej dotąd za siedlisko wszelkiej agresji werbalnej. FRUGO udowodni, że nadszedł koniec „mowy nienawiści”.

O mores! O tempora! Co tu komentować. Odrażające, brudne, złe. Od dzisiaj na salony wchodzi się w dresie i kobiecie wręcza się nie kwiaty a uderzenie z bejsbola. Po użyciu takich słów, jak proponuje Frugo w stosunku do osiedlowego osiłka,co usłyszę w odpowiedzi: Zęby Ci w woreczek, czy raczej: Pięść Ci w oko?

Jeśli Frugo sądzi, że tym repertuarem ma szansę znów podbić serca amatorów marki, a zarazem przywrócić dobre zwyczaje na osiedlach oraz, jak mówią twórcy reklamy w pałacach to chyba jest to kiepskim żartem.

W odpowiedzi na kulturalną reklamę Frugo pozwolę sobie przytoczyć niedawno zasłyszane: A „szczekał Was pies” z taką reklamą moralną o wysokiej zawartości kultury.

No to FRUGO!(Ci w oko) Niech stoi na półce i się kurzy.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

Ja też nie czuję tej reklamy. Nie podoba mi się, nigdy nie piłam frugo i nie zamierzam. W TV też nadają reklamę tego napoju i widzę, ze jest ona skierowana do młodzieży i do tzw.meneli. Nie zaliczam się ani do tych, ani do tamtych.

Komentarz został ukrytyrozwiń

O nie, wychowanie kulturowe dzieci nie jest już realizowane przez rodziców, a firmy marketingowe! Jak to się mogło stać?

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.