Facebook Google+ Twitter

Czy w przyszłości media pozostaną w centrum uwagi PR?

Im większy nastąpi postęp technologiczny, tym szybciej media będą się rozwijać. Wobec tej tendencji menadżerowie PR będą mieli w przyszłości do wyboru mnóstwo kanałów informacyjnych.

Z rozkwitem nowych technologii wiąże się jednak kilka zmian. Jedną z nich może okazać się zmniejszenie zainteresowania dotyczącego tradycyjnego postępowania w procesie pozyskiwania informacji. Mnóstwo treści przekazywanych obecnie mediom pochodzi właśnie od PR. Natomiast dziennikarze nie potrafią już zapobiec fali rozlewającego się pluralizmu w mediach. Liczba słuchaczy radia i widzów telewizji spada, a to wszystko dlatego, że odbiorcy nie tolerują już narzucanego przez media ograniczonego, stworzonego przez nie same obrazu świata.

Na tej podstawie można założyć, że media przez najbliższe lata będą nadal istotnym kanałem informacyjnym dla PRu, ale z biegiem lat ich rola stopniowo będzie się zmniejszać. Tym samym dotychczasowe granice pomiędzy PR, a tradycyjnie pojmowanym dziennikarstwem zaczną zanikać. Natomiast zauważalny stanie się, dotychczas znacznie ograniczony, czynny udział w mediach widzów i słuchaczy.

Monopol wielkich producentów programów telewizyjnych stopniowo zastąpiony zostanie czynnym udziałem w mediach wielu mniejszych organizacji i osób prywatnych. Innymi słowy, w przyszłości poszczególne, niezależne podmioty będą utożsamiać media z forum dyskusyjnym, na którym każdy uprawiony zostanie do zabrania głosu w dyskusji.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.