Facebook Google+ Twitter

"Daily Mail" usunął ze swojej strony internetowej antypolskie teksty

  • Źródło: IAR
  • Data dodania: 2008-08-05 12:13

Brytyjski dziennik "Daily Mail" usunął ze strony internetowej teksty, którym brytyjska Polonia zarzucała antypolską wymowę. Gazeta zmieniła również treść innych zakwestionowanych przez Zjednoczenie Polskie w Wielkiej Brytanii.

Organizacja krytykowała głównie teksty dotyczące polskiej emigracji zarobkowej. Zdaniem jej członków, wzbudzały one negatywne emocje i przyczyniały się do konfliktów między imigrantami a społecznościami lokalnymi.
Dziennik odrzucał oskarżenia, ale po negocjacjach prowadzonych przez brytyjską komisję badającą treści w mediach drukowanych, zgodził się na usunięcie bądź zmianę treści niektórych artykułów. Zjednoczenie Polskie skierowało skargę do komisji w marcu.

W dzisiejszym wydaniu "Daily Mail" publikuje list rzecznika Zjednoczenia Polskiego, broniący dorobku naszych emigrantów. Podkreśla on, że Polacy przyczynili się do rozwoju brytyjskiego rolnictwa i budownictwa. A mimo to wielu rodaków musiało walczyć "o legalną płacę minimalną i podstawowe prawa pracownicze".

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.