Facebook Google+ Twitter

DeVito zarobił 4 mld zł!

Danny DeVito okazał się prawdziwym strzałem w dziesiątkę. I szczerze można powiedzieć, że zarówno wszystkie pieniądze wydane przez bank zarówno na gażę aktora jak i główną nagrodę w konkursie zwróciły się im z wielką nawiązką.

plakat promocyjny / Fot. BZ WBK Bank ZachodniI to jaką nawiązką. Bank na lokatach założonych przez ludzi od początku trwania kampanii promocyjnej zebrał ponad 4 mld zł. Jak się okazało posunięcie z zatrudnieniem Hollywoodzkiego aktora było rewelacyjnym posunięciem marketingowym. Dlatego, że nie dosyć, że znany opini publicznej DeVito nakłaniał do założenia lokaty, to jeszcze robił to tak uroczą łamaną polszczyzną, że naprawdę mogło przekonać. No i ta nagroda. Najpierw milion, potem 1,33 mln, następnie 1,66 mln by skończyć na 2 mln. Takie sukcesywne podbijanie stawki okazało się na tyle skuteczne, że bank zebrał na tym prawdziwą górę pieniędzy wysoką na 4 mld. Co więcej uczynił to w bardzo trudnej sytuacji rynkowej, kiedy walka o każdą złożoną w depozycie złotówkę jest taka zażarta. Dodatkowo zrobił to na stosunkowo małym oprocentowaniu. Mianowicie Bank Zachodni oferował lokaty na od 4,5-5,5 proc. podczas, gdy inni dają 6-7 proc. a niekiedy i 8 proc.

Nie bez kozery okazała się również typowa dla Polaków nutka hazardzisty. Gdy tylko zwęszymy okazję aby zgarnąć pokaźną sumkę od razu widać wśród nas prawdziwe pospolite ruszenie. Losowanie osławionych 2 milionów dopiero za miesiąc, na razie bank rozdał 500 notebooków, a kolejne 500 rozda w lipcu. A taka sumka to naprawdę wakacje do końca życia. Z samych odsetek przy średnim oprocentowaniu można zgarnąć prawie 10 tys. miesięcznie. Całkiem pokaźna pensyjka.

Strategia jaką przyjął wielkopolsko-dolnośląski bank polegająca na skupianiu się na drogich, ale spektakularnych akcjach oraz budowaniu wizerunku instytucji o międzynarodowych charakterze przynosi owocne wyniki. Ciekawe kto będzie kolejną - po Leo Beenhakkerze, John'ie Cleese i Danny'm DeVito - twarzą reklamową BZ WBK.

źródło: gospodarka.gazeta.pl

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (4):

Sortuj komentarze:

a czy nie na tym opiera się dzisiejszy handel?

Komentarz został ukrytyrozwiń

koncern KOMPANIA PIWOWARSKA właściciel marki TYSKIE po reklamie spotu w tv - "moja baiszka pochdzi z Chrzanowa" podwoiła produkcję i po jakimś czasie koło browarów powstał drugi nowy browar a dziś jest to pierwsza marka piwa w Polsce - warto czasem się postarać w myśl dobra reklama dobrze sprzedany produkt - nie koniecznie dobry - tego uczą na "marketingu" na uczelniach - młodzież się uczy jak tu wprowadzić w "błąd" klienta albo nie powiedzieć całej prawdy

Komentarz został ukrytyrozwiń

Idąc tym tokiem rozumowania:
okładka dzisiejszej Gazety Krakowskiej musi brzmieć "Dla żartu szczelają do ludzi z broni pneumatycznej".

Komentarz został ukrytyrozwiń

szczałem?

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.