Facebook Google+ Twitter

DHL ponownie uhonorowane tytułem Global Top Employer

Trzeci roku z rzędu DHL Express otrzymało certyfikat Top Employer Institute jako jeden z liderów wśród pracodawców na świecie

 / Fot. Top Employer InstituteDHL Express, światowy lider w branży międzynarodowych przesyłek ekspresowych, po raz trzeci uzyskał certyfikat jako jedno z najlepszych miejsc pracy na świecie. Badaniem objęto DHL Express w 59 różnych krajach, położonych na wszystkich kontynentach. W tym roku DHL Express znalazł się w gronie 10 firm, które otrzymały prestiżowy certyfikat Top Employer Global. Z kolei DHL jako jedyna firma uzyskała również certyfikat na każdym kontynencie. Certyfikacja Top Employer została stworzona w celu identyfikacji pracodawców na całym świece, którzy oferują najlepsze warunki pracy dla pracowników oraz stwarzają możliwość rozwoju zarówno zawodowego, jak i osobistego. Program prowadzony jest przez globalną firmę certyfikującą Top Employer Institute, nagradzającą najlepszych pracodawców świata od ponad 25 lat.
„Przyznanie trzeci rok z rzędu certyfikatu Top Employer Global jest wspaniałym osiągnięciem i zaszczytem dla nas,” powiedział Ken Allen, dyrektor zarządzający DHL Express. „Zmotywowani i zaangażowani pracownicy są podstawą naszego sukcesu biznesowego, a pasja, lojalność i profesjonalizm naszych 90.000 pracowników w ponad 220 krajach i terytoriach zdecydowanie przekłada się na znaczący rozwój naszej firmy. Wiemy, że jakość naszych usług, sukces i przywództwo na rynku są ściśle powiązane z zaangażowaniem naszych ludzi, dlatego tworzymy dla nich przyjazne miejsca pracy. Certyfikat Top Employer Global jest wyrazem uznania dla naszych wysiłków i dla przyjaznej kultury organizacyjnej DHL Express.”
DHL Express uzyskał certyfikat w 59 krajach, czyli więcej niż w 2016 roku o 16 krajów. To potwierdza, że DHL Express jest „najbardziej międzynarodową firmą na świecie”. W tegorocznym badaniu zdobyła szczególnie dużo punktów w kategorii wdrażanie nowych pracowników.
„Jest to potwierdzenie wartości naszej kultury silnie skoncentrowanej na kliencie (Insanely Customer Centric Culture) oraz pasji, z jaką dbamy o to, aby przyciągać, zatrzymywać, stymulować i rozwijać zmotywowanych pracowników w naszej organizacji,” powiedziała Regine Buettner, wiceprezes zarządzająca HR Global & Europe, DHL Express. „Nasi ludzie odgrywają kluczowe znaczenie, ponieważ to oni zapewniają znakomitą jakość usług dla naszych klientów. Zawsze będą dla nas najwyższym priorytetem i będziemy niezmiennie pracować nad tym, aby być najchętniej wybieranym pracodawcą.“
Każdego roku Top Employers Institute ocenia najlepsze praktyki w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi na całym świecie. Firmy są oceniane pod kątem osiągnięć w zakresie kluczowych dziedzin: rozwijanie umiejętności przywódczych, zarządzanie wynikami, rozwój kariery i planowanie sukcesji, wynagrodzenia i świadczenia, planowanie potrzeb kadrowych, strategia rozwoju talentów, wdrażanie nowych pracowników, szkolenia i rozwój oraz kultura.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.