Facebook Google+ Twitter

Dieta i ćwiczenia fizyczne mogą zapobiec cukrzycy

  • Źródło: IAR
  • Data dodania: 2008-05-23 09:27

Odpowiednia dieta i ćwiczenia fizyczne mogą opóźnić nadejście cukrzycy, a nawet jej zapobiec. Takiego zdania są naukowcy z Chin i USA, którzy opublikowali wyniki swych badań w medycznym piśmie Lancet.

Cukrzyca uważana jest za chorobę cywilizacyjną; zwykle wiąże się otyłością i siedzącym trybem życia. Testy przeprowadzone na kilkuset osobach z grupy podwyższonego ryzyka wykazały jednak, że są sposoby, które mogą zapobiec tej przypadłości. Przede wszystkim trzeba ograniczyć ilość spożywanego alkoholu i jeść więcej warzyw. Konieczne są też regularne ćwiczenia fizyczne, niekoniecznie bardzo intensywne. Takie metody mogą zmniejszyć ryzyko zachorowania na cukrzycę o ponad 40 procent.

Eksperci podkreślają, że na cukrzycę cierpi obecnie ponad 240 milionów osób na całym świecie. Jeśli obecne trendy utrzymają się i coraz więcej ludzi będzie przyjmować zachodni styl życia, do roku 2025 liczba chorych wzrośnie o ponad 60 procent.

Rafał Motriuk, Polskie Radio/jurczynski

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

Ilona McAvoy, W-wa
  • Ilona McAvoy, W-wa
  • 26.06.2011 20:07

CUKRZYCA typu 2. Można ją POKONAĆ !!
BH.304.
MOTTO: CUKRZYCA typu 2, a stabilny poziom cukru przez 24h. *

PRZY CUKRZYCY WAŻNYM JEST, ABY DOSTOSOWAĆ ODŻYWIANIE DO TABEL Z TZW. NISKIMI WĘGLOWODANAMI:
Są to węglowodany, które po spożyciu podnoszą poziom cukru we krwi maksymalnie do 26% wzrostu, czyli nie nadwyrężają trzustki. Jemy niskotłuszczowo, 0% negatywnych TOKSYN, energetyczne węglowodany wyłącznie NIE przekraczające po spożyciu DOZWOLONEJ granicy; czyli 26% wzrostu. Pokarmy o właściwym doborze białek, oraz co niezmiernie istotne, nie zawierające toksyn spowalniających i zatruwających nasze organizmy.

CHORUJĄC NA CUKRZYCĘ POWINNIŚMY ZATEM, REALIZOWAĆ DIETĘ:
Wg tzw. NISKICH węglowodanów, tj. do 26% wzrostu, i nie chodzi bynajmniej o ilość czy o to, że są cukry proste lub złożone. Chodzi o to, aby klasyfikować węglowodany wg wzrostu poziomu cukru jaki POWODUJĄ we krwi po spożyciu. Nie uwzględniają tego wymienniki WW węglowodanowe, które pokazują wyłącznie ilości węglowodanów jako ilości, a nie uwzględniają JAKOŚCI !!

TABELE; DOZWOLONE ORAZ ZAKAZANE DOPEŁNIAJĄ WŁAŚCIWEJ IDENTYFIKACJI PRAWD PRZYRODNICZYCH:
Dostosowanie się do tabel zalecane i dozwolone pozwala w 2-3 DNI ustabilizować poziom cukru we krwi i NIE jest to TRUDNE. *

PAMIĘTAJMY, ŻE POZIOM CUKRU WE KRWI NIE PODNOSI ANI POWIETRZE, ANI WODA MINERALNA, LECZ ZJADANE WĘGLOWODANY:
Taki sposób odżywiania jest skuteczny i warto go zastosować OD ZARAZ !! Ostatnie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego.

KONKLUZJA finalna:
Ilość żywności należy bezwzględnie dostosować do trybu życia, czyli zapotrzebowania energetycznego własnego organizmu. Najistotniejszym stabilizatorem wyrównywania braków energii u człowieka jest bez wątpienia tzw. CHLEB typu KR-IRL. Wskazana jest także zasadotwórcza cytryna ok. 2,5-4 sztuk/24h. Sok z cytryny neutralizuje kwasowość soków trawiennych pustego żołądka zmniejszając łaknienie.

R E F L E K S J A:
INDEKS ŻYWIENIOWY, a; INDEKS GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze.
IŻ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody, czyli sfera faktów. IG; to wirtualne poglądy, dezinformacja, obłuda i biznes.

ZOBACZ TEŻ; CUKRZYCA typu 2, wg: IRL KRAKÓW.
Książka, pt._______: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku.
Wydanie drugie: zaktualizowane i uzupełnione. ***
Skrót adresu strony w Internecie_______: INSTYTUTIRL
ADRES_______: http://www.instytutirl.com.pl/

BH.304.
ENGLISH VERSION_______: http://www.instytutirl.com.pl/index9.php

Biologia, medycyna.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.