Grupa Danone, której twarzą jest Dorota Wellman, w swoim spocie przekonuje kobiety - i te starsze, i te młodsze - do podjęcia wyzwania Activii.
Dorota Wellman, jako twarz tej kampanii oraz ambasadorka całej akcji, według zamierzeń agencji Young & Rubicam, ma w otwartej i przyjacielskiej formie informować kobiety, że dzięki Activii można pozbyć się dylematów związanych z trawieniem.
Mediarun.pl informuje, że powstały dwa 30-sekundowe spoty z tym samym przesłaniem, adresowane do różnych grup konsumentek. Jeden z nich ma trafiać do młodszych, natomiast drugi do oraz dojrzałych kobiet. Przy okazji, w tej odsłonie kampanii komunikowana jest Activia w promocyjnych cenach.
Według portalu-emisja reklam obejmie stacje TVP, Polsatu, TVN oraz At Media.
Źródło: http://wiadomosci.mediarun.pl/artykul/reklama-reklama,dorota_wellman_uswiadamia_polki_wideo,40252,2,1,1.html
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?