Facebook Google+ Twitter

Drużyna „Henkredible” wygrała krajowy etap konkursu Henkel Innovation Challenge

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2010-03-26 15:22

Studenci warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej wygrali krajowy etap konkursu studenckiego Henkel Innovation Challenge. W kwietniu będą reprezentować Polskę na międzynarodowym finale w Amsterdamie.

 / Fot. HenkelPodczas krajowego finału swoje koncepcje nowych produktów firmy Henkel zaprezentowało dziewięć najlepszych studenckich drużyn z Polski. Najwyżej oceniona została prezentacja drużyny „Henkredible”, w skład której wchodzi troje studentów warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej: Beata Bogusz, Piotr Świtała 
i Paweł Korneta. W kwietniu wezmą oni udział w międzynarodowym finale Henkel Innovation Challenge w Amsterdamie i będą walczyć o główna nagrodę - wakacje językowe w Australii, Japonii lub Meksyku.

Henkel Innovation Challenge to konkurs skierowany do wszystkich studentów, którzy są zainteresowani zdobyciem pierwszego doświadczenia biznesowego pod okiem menedżerów firmy Henkel. Warunkami przystąpienia do rywalizacji była rejestracja dwu- lub trzyosobowej
drużyny na stronie internetowej konkursu oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Kierunek studiów czy profil uczelni nie stanowiły bariery udziału. Do konkursu zgłosiło się w sumie 600 studentów z 11 krajów europejskich.

Pierwsze zadanie konkursowe polegało na wcieleniu się w rolę menedżerów Henkla 
i zaprezentowaniu pomysłu na innowacyjny produkt z kategorii kosmetyków lub środków piorących i czystości, który mógłby spotkać się z uznaniem konsumentów w 2050 roku. W drugim etapie konkursu należało rozwinąć swoją koncepcję 
i przygotować strategię marketingowo-sprzedażową. Merytorycznego wsparcia przy jej tworzeniu udzielali studentom menedżerowie firmy.

Podczas krajowego finału najlepsze polskie drużyny zaprezentowały swoje koncepcje przed jury, w skład którego wchodzili menadżerowie najwyższego szczebla firmy Henkel Polska. 
- Wszystkie studenckie prezentacje były bardzo kompleksowe. Często opierały się na wynikach badań opinii przeprowadzonych na potrzeby projektu lub zawierały propozycje gotowych spotów reklamowych. Wiele drużyn założyło, że innowacyjne produkty powinny przyczyniać się do oszczędności wody i energii oraz łączyć w sobie wiele funkcji - mówi Agnieszka Bielawska, Human Resources Manager Henkel Polska. - Zależało nam na poznaniu twórczego potencjału członków wszystkich zespołów oraz umiejętności tworzenia jasnych, logicznych i spójnych koncepcji. Nie bez znaczenia była także umiejętność ich interesującej prezentacji – dodaje.

 / Fot. HenkelZwycięska drużyn „Henkredible” zaprezentowała innowacyjny pomysł na dezodorant marki Fa, który mógłby stanowić ochronę przed bakteriami, wirusami i innymi niebezpiecznymi mikroorganizmami a także pomagałby usuwać z organizmu toksyczne związki. - Jesteśmy przekonani, że wszyscy członkowie zwycięskiej drużyny mają duży potencjał menedżerski - mówi Dorota Strosznajder, Corporate Communication Manager Henkel Polska. - Kilku uczestników poprzedniej edycji konkursu Henkel Innovation Challenge zostało już zatrudnionych w naszej spółce. Jedna osoba odbywa też staż w wiedeńskim biurze firmy - dodaje.

Zwycięzcy polskiego etapu zaprezentują swój projekt podczas międzynarodowego finału konkursu Henkel Innovation Challenge w Amsterdamie, gdzie będą rywalizować z najlepszymi drużynami z 11 krajów o nagrodę w postaci wakacji językowych w Australii, Japonii lub Meksyku.

Przebieg konkursu można śledzić na stronach portali: Facebook i Twitter.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.