Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

48190 miejsce

"Dziennik" - Euro 2012 - promocja Polski

  • Źródło: IAR
  • Data dodania: 2009-10-09 07:22

Piłkarskie mistrzostwa mają być okazją do poprawy opinii o Polsce za granicą.

Jak pisze "Dziennik Gazeta Prawna", pierwsze działania promocyjne rozpoczną się jesienią przyszłego roku. Spółka PL.2012 zamierza postawić na wizerunek kraju nowoczesnego, bogactwo kulturalne i turystykę.

Zbudowanie wizerunku Polski atrakcyjnej turystycznie, bogatej kulturalnie i sprzyjającej biznesowi - według szacunków PL.2012 - wymaga wydania około 100 milionów złotych. Choć nie wiadomo, czy w budżecie znajdą się takie pieniądze, eksperci mają wątpliwości, czy to wystarczy. Szczególnie że twórcy kampanii będą musieli zmierzyć się także z tak zwanym czarnym PR, czyli negatywnymi kampaniami na temat Polski.

Szczegóły w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.