
Uważaj na to co oglądasz - teraz już nawet seriale i filmy nie są wolne od "politycznej poprawności".
Zobacz także:
Artykuły
(1)
Galerie
(0)
Średnia ocen
(3.00)
Wiek: 29 | Miejscowość: Warszawa | Kraj: Polska
Sortuj komentarze:
Sebastian Zawadzki 12.10.2007 01:42
faszyzm wg. definicji encyklopedycznej jest po prostu doktryną zakładającą kult silnego państwa i jego wodza... ja osobiście wolałbym rządy partii bez żadnego przymusu czczenia kogokolwiek, ale dla zwykłego człowieka faszysta=nazista, więc z zasady odżegnuję się od tej ideologii
Michał Kosek 11.10.2007 23:16
"czepianie się szczegółów..."
I te szczegóły odróżniają dobre artykuły od kiepskich.
"Oczywiście masz rację, ale ja tu miałem na myśli POLSKI NACJONALIZM (nie niemiecki, czy włoski). Nacjonalizm jako najdoskonalsza forma patriotyzmu nie może popierać ideologii, które miały na celu wyniszczenie Narodu Polskiego, takich jak nazizm, dlatego bycie polskim narodowcem jest całkowicie sprzeczne z jakimkolwiek oddawaniem kultu Hitlerowi..."
Dlatego nie mówię, że polscy nacjonaliści są skłonni popierać nazizm (który jest ideologią hitlerowskich Niemiec), tylko że są skłonni popierać faszyzm (który w każdym kraju może mieć swoją specyficzną odmianę).
Sebastian Zawadzki 11.10.2007 21:06
" Autor pisze: "większość społeczeństwa nie odróżnia nazizmu od nacjonalizmu. Pierwszy z nich głosi wyższość białej rasy (...)".
Tym stwierdzeniem udowadnia, że nie wie, czym się różni nazizm od rasizmu. Nazizm nie głosi wyższości rasy białej, tylko wyższość narodu niemieckiego i "rasy aryjskiej" nad innymi. "
czepianie się szczegółów...
" Pisze też: "[nacjonalizm] zaś jest ruchem patriotycznym - przeciwnym nazizmowi i faszyzmowi."
Nacjonalizm był jednym z elementów faszyzmu (można to sprawdzić np. w Wikipedii), więc nie jest prawdą że jest to ruch przeciwny faszyzmowi. "
Oczywiście masz rację, ale ja tu miałem na myśli POLSKI NACJONALIZM (nie niemiecki, czy włoski). Nacjonalizm jako najdoskonalsza forma patriotyzmu nie może popierać ideologii, które miały na celu wyniszczenie Narodu Polskiego, takich jak nazizm, dlatego bycie polskim narodowcem jest całkowicie sprzeczne z jakimkolwiek oddawaniem kultu Hitlerowi...
" I jeszcze komentarz do wypowiedzi autora:
""Polakiem jestem więc mam obowiązki polskie" - Roman Dmowski [...] niech to posłuży za definicję Polaka"
To może być najwyżej definicja obowiązków polskich. Proponuję wrócić do szkoły i nauczyć się co to jest implikacja. :>"
chodziło o to że prawdziwy Polak to ten który do polskich obowiązków się poczuwa i temu miał służyć ten cytat.
Michał Kosek 11.10.2007 19:02
Artykuł w niejednym miejscu mija się z prawdą.
Autor pisze: "większość społeczeństwa nie odróżnia nazizmu od nacjonalizmu. Pierwszy z nich głosi wyższość białej rasy (...)".
Tym stwierdzeniem udowadnia, że nie wie, czym się różni nazizm od rasizmu. Nazizm nie głosi wyższości rasy białej, tylko wyższość narodu niemieckiego i "rasy aryjskiej" nad innymi.
Pisze też: "[nacjonalizm] zaś jest ruchem patriotycznym - przeciwnym nazizmowi i faszyzmowi."
Nacjonalizm był jednym z elementów faszyzmu (można to sprawdzić np. w Wikipedii), więc nie jest prawdą że jest to ruch przeciwny faszyzmowi.
I jeszcze komentarz do wypowiedzi autora:
""Polakiem jestem więc mam obowiązki polskie" - Roman Dmowski [...] niech to posłuży za definicję Polaka"
To może być najwyżej definicja obowiązków polskich. Proponuję wrócić do szkoły i nauczyć się co to jest implikacja. :>
Sebastian Zawadzki 09.10.2007 04:43
a po co ma widzieć ? ktoś tu przeklina albo propaguje pornografię ?
Autor usunął profil 09.10.2007 03:48
SebaNd, brawo... ciekawa socjotechnika. Wykreowałeś "Arnione" o podobnej fizjonomii i sam z nią dyskutujesz?
Ostatni akapit śmierdzi wyborczą propagandą PiSowską dla ubogich duchem...
pik, pik, pik... redakcja nie widzi co się tu dzieje?
Sebastian Zawadzki 08.10.2007 19:39
ja nie jestem nazistą ani rasistą i wbijcie to sobie do waszych pustych tykw
nazista to człowiek uznający wyższość białej rasy, JA TAKOWEJ NIE UZNAJĘ - człowiek koloru skóry nie wybiera (no może Majkel jest tu jedynym wyjątkiem), ale to czy będzie ćpunem, anarchistą, antypatriotą, złodziejem - TO JEST JEGO WYBÓR ŻYCIOWY, ja takich ludzi NIE TOLERUJĘ i uważam to za słuszne. Każdy kto jest prawdziwym Polakiem powinien zdawać sobie sprawę z tego że patologie negatywnie oddziałują na polskie społeczeństwo (zwłaszcza młodzież) i należy z nimi walczyć. tolerancja to nie znaczy przyzwolenie na zło... a lewactwo niestety nie rozróżnia tych dwóch pojęć.
"Czemu zdarza mi widzieć na mieście tych nie tolerujących narkomanii patriotów popijających piwko? Alkohol to przecież nic złego, prawda? Nie uzależnia i powoduje same dobre rzeczy."
Alkohol to zupełnie co innego niż dragi i nie można tego porównywać
"1. Istnieje jakieś prawo nakazujące reżyserowi zachowywać neutralność?" nie uważam że popełniono przestępstwo, jednak taka propaganda zasługuje na potępienie , zwłaszcza że ma miejsce PRZED WYBORAMI
"4. Propagowanie idei "wyższości swojego narodu" to też objaw tej prawicowej tolerancji?"
znowu błąd - ja nie propaguję wyższości etnicznej, rasowej, kulturowej Narodu Polskiego nad innymi, ja zwracam uwagę na to że interes Narodu powinien być dla każdego Polaka priorytetem. Jakim cudem mogło w naszym kraju, przed naszymi sądami dojść do jakikolwiek roszczeń ze strony niemieckich repatriantów ? Ta sprawa powinna być już w zalążku ucięta definitywnym NIE! ze strony naszych władz. No ale władza oczywiście boi się żeby przypadkiem nie popsuć dobrych stosunków ze szwabikami...
Znów powrócę do cytatu Romana Dmowskiego "Jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie, są one tym wyższe im wyższy reprezentuję typ człowieka."
Najwyższa władza w państwie - najwyższe obowiązki zatem. Obowiązki z których się nie wywiązali... (mowa tu o rządach SLD). PiS robi o wiele więcej dla kraju, choć wciąż mało, ale jednak WIĘCEJ NIŻ LEWICA ... komu i dlaczego to przeszkadza ? Napewno nie POLAKOM
Autor usunął profil 08.10.2007 13:48
1. Istnieje jakieś prawo nakazujące reżyserowi zachowywać neutralność? Ten serial nie jest dokumentem!
2. A ci "prawdziwi patrioci' bywają tolerancyjni? "...uczestników festiwalu sztuki (zapewne bandę odurzonych narkotykami luzaków..." To zdanie świetnie obrazuje "tolerancję" :]
3. Czemu zdarza mi widzieć na mieście tych nie tolerujących narkomanii patriotów popijających piwko? Alkohol to przecież nic złego, prawda? Nie uzależnia i powoduje same dobre rzeczy.
4. Propagowanie idei "wyższości swojego narodu" to też objaw tej prawicowej tolerancji?
Śmierć Madzi z Sosnowca jak wyciskanie cytryny
(odsłon: +3121)