Facebook Google+ Twitter

E-marketing w społecznościach internetowych

W dniach 11-12 grudnia w Centrum Konferencyjnym Mercedes-Benz Polska w stolicy odbędzie się konferencja „CommunityStandard 2008. Społeczności internetowe”. To pierwsze spotkanie poświęcone reklamie na portalach społecznościowych w Polsce.

Logo konferencji. / Fot. Materiał reklamowy Konferencja, którą zorganizował serwis Internet Standard skierowana jest do pracowników działu marketingu, sprzedaży, domów mediowych, agencji interaktywnych, sieci reklamowych oraz badaczy internetu i brokerów reklamy. Także do wszystkich osób tworzących nowe rozwiązania reklamowe, kreacje lub produkty, również zainteresowanych nowymi kontaktami i sprawdzoną wiedzą. Przydać się ona może tym, którzy planują i sprzedają interaktywne kampanie reklamowe, szczególnie te obejmujące e-marketing.

Prelegentami będą:
Rafał Agnieszczak -prezes zarządu, Interaktywna
Andreas Bauer - CEO, Belysio
Marcin Jagodziński - pełnomocnik zarządu, Gadu-Gadu
Tomasz Przybyłowicz - pełnomocnik zarządu ds. sprzedaży Nasza Klasa
Iza Pasterz - marketing and content director, Myspace
Michał Rutkowski - dyrektor zarządzający, Tribal DDB
Adam Wysocki - dyrektor zarządzający, Next/Starcom
Michał Wolniak - dyrektor kreatywny, prezes, Heureka
Artur Gortych – prezes zarządu, Artegence

Poruszone zostaną tematy podpowiadające jak wykorzystywać potencjał i wartość sieci społecznej i wyzwalać aktywność jej uczestników. Biorący udział w konferencji najpierw wprowadzeni zostaną w panoramę społeczności w polskiej sieci, badania community oraz socjologię społeczności internetowych. Późniejsze referaty obejmować będą dość rozległy zakres tematyczny. Szeroki – a tym samym bardzo interesujący.

Uczestnicy zapoznają się z:
1.Zasadami tworzenia i funkcjonowania społeczności internetowych
2.Nowymi formami reklamy, case studies
3.Modelami biznesowymi serwisów społecznościowych
4.Siłą plotki i marketingu szeptanego
5.Blogvertisingiem – reklamą zamieszczaną na blogu
6.Modelami sprzedaży reklam poprzez sieć
7.Efektywnymi przykładami marketingu w serwisach działających on-line
8.Zagadnieniami związanymi z uzyskiwaniem „momentum effect” – kiedy to informacje o marce przekazywane będą pomiędzy kilkudziesięcioma, a może nawet kilkuset użytkownikami serwisów społecznościowych jednocześnie
9.Profesjonalnymi społecznościami
10.Community managementem – społeczności skupionej na życiu zawodowym i rozwoju kariery
11.Engagement Marketingiem czyli prowadzeniem marketingu w społecznościach

Poznają też metody:
1.stwarzania realnych więzi między marką a konsumentem należącym do społeczności internetowej
2.stwarzania skutecznych reklam wirusowych
3.wytwarzania lojalności użytkowników danego serwisu
4.przeprowadzania kampanii w społecznościach internetowych
5.budowania społeczności wokół brandu, produktu
6.przebudowy - zmiana/relaunch istniejącej społeczności
7.docierania do wybranej grupy docelowej oraz przewidywania tego, jak w sieci zachowają się konsumenci
8.poznawania oczekiwań użytkowników
9.aranżowania spotkań użytkowników realu

Będzie również mowa o nowych trendach i przyszłości e-marketingu w społecznościach internetowych. Przyszłość ta zapowiada się na interesującą, bo serwisy społecznościowe w naszym kraju cieszą się coraz większą popularnością. Według badań firmy Megapanel PBI/Gemius już 82 proc. internautów co miesiąc odwiedza tego typu witryny. Stanowi to 12 mln Polaków, w tym prawie 8 mln to użytkownicy portalu Nasza Klasa. Statystycznie spędzają na nim ponad 11 godzin miesięcznie. Nie jest możliwe, by tak duża liczba użytkowników nie przekładała się na zwiększone wydatki na e-reklamę. Wskazuje na to trend zanotowany w Stanach Zjednoczonych, gdzie w 2006 r. rynek ten wart był 350 mln dolarów, a rok później doszedł prawie do miliarda dolarów. Wzrost ten jest więc niemal trzykrotny. Agencja eMarketer Inc. przewiduje, że w 2008 r. suma ta wyniesie 1,4 mln dolarów. Zatem polskie portale społecznościowe dopiero czeka zalew e-reklamy.

Koszt uczestnictwa w konferencji wynosił 1000 zł + VAT. Zgłoszenia przyjmowane były do 4 grudnia. W programie przewidziane są konkursy.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.