Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

95471 miejsce

Etyka i PR

Wszelkie działania specjalistów z zakresu Public Relations powinny budzić przede wszystkim zaufanie. Dzięki niemu nawiązywanie znajomości i budowanie relacji staje się o wiele łatwiejsze.

Brak ufności w procesie komunikacji zaburza swobodny przepływ informacji. Dlatego pogłębienie zaufania bezpośrednio związane z zyskaniem wiarygodności stanowią klucz do stworzenia dobrych relacji i nawiązania owocnej współpracy. W tym właśnie specjalizuje się PR.

Zadaniem specjalistów z zakresu Public Relations jest pokazanie organizacji, instytucji, firmy jako wiarygodnej i zarządzanej w odpowiedzialny sposób. Wszelkie tego rodzaju działania podejmowane przez poszczególne działy PR powinny opierać się na podstawowych regułach. Liczy się przede wszystkim spójność w przekazywaniu informacji i szeroko pojęta etyka regulowana przepisami i postanowieniami statutowymi. Owa samoregulacja jeszcze mocniej podkreśla etyczny wymiar tej pracy.

Zatem mówienie prawdy odartej z różnego rodzaju ozdobników i prosty sposób przekazywania informacji stanowią o sukcesie PR. Czasami zdarza się tak, że starannie opracowana wypowiedź może okazać się zbyt sztuczna, a tym samym zniszczyć wizerunek bądź reputację instytucji. Prawda wzbudzająca zaufanie powinna być nieodłączną częścią kultury korporacyjnej i sposobem działania firm i instytucji.

Kierujący się powyższymi zasadami PR może stać się swego rodzaju propagatorem etyki biznesowej i szczerej publicznej debaty niepozbawionej konstruktywnej krytyki, rewidentem korporacyjnych zasad i nieprawdziwych intencji.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.