Facebook Google+ Twitter

"Fakt" znów przegrał. Musi zapłacić 70 tysięcy zł

Axel Springer Polska, wydawca dziennika "Fakt", musi przeprosić Dorotę Rabczewską, a także zapłacić jej 70 tysięcy zł odszkodowania - informuje serwis press.pl. Takie postanowienie wydał Sąd Okręgowy w Warszawie. Jest to już kolejna przegrana "Faktu".

Dziennik "Fakt" znów przegrał i musi słono zapłacić. / Fot. Piotr Panfil Wydawca dziennika musi przeprosić i zapłacić odszkodowanie w wysokości 70 tysięcy złotych Dorocie Rabczewskiej za artykuł, jaki został opublikowany w "Fakcie" w roku 2005. Napisano w nim, iż związek "Dody" z Radosławem Majdanem się rozpadł. Znana piosenkarka otrzyma jeszcze 9,5 tysiąca zł tytułem zwrotu kosztów procesu.

Sąd uznał, że naruszono dobra osobiste piosenkarki, czyli dobre imię i prywatność. Sąd stwierdził, że naruszeniem było stwierdzenie, iż "Doda" wraz z Radosławem Majdanem zwracają się do siebie obraźliwymi słowy, wzajemnie podejrzewają się o zdradę oraz sprzedają filmiki ze scenami intymnymi ze swym udziałem.

Jak czytamy w press.pl, wyrok nie jest prawomocny.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

Dla mnie Doda to doda...

Komentarz został ukrytyrozwiń

a po co te motylki? Doda to Doda, a nie "Doda" ;-)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.