Facebook Google+ Twitter

Finał Ogólnopolskiej Kampanii Ładnego Pisania

  • Ewa Bo
  • Data dodania: 2008-12-20 06:37

W V edycji Kampanii Ładnego Pisania, organizowanej wspólnie przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości oraz markę Parker gimnazjaliści za pomocą wiecznego pióra na gładkim, białym papierze bez linii pomocniczych opisywali najpiękniejszy dzień swojego życia.

Logo Ogólnopolskiej Kampanii Ładnego Pisania / Fot. Materiały organizatora Ideą Kampanii Ładnego Pisania jest zwrócenie uwagi na dbałość o charakter pisma oraz propagowanie zwyczaju pisania wiecznym piórem. W tym roku
myślą przewodnią konkursu było: „Pisanie Piórem Pobudza Wyobraźnię”. Twarzą tegorocznej kampanii została Ania Dąbrowska

Podczas finału Ogólnopolskiej Kampanii Ładnego Pisania Kapituła ogłosiła wyniki konkursu.

***
Warto przeczytać także poprzedni artykuł

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.