Facebook Google+ Twitter

Firma Sony chciała zarobić na śmierci Whitney Houston?

Niemal tradycją stało się już masowe kupowanie albumów nagle zmarłych artystów. Nie inaczej było w przypadku Whitney Houston. Jednak kilka godzin po śmierci artystki, jej płyty nagle zdrożały. Czy to tylko przypadek czy celowe działanie przedstawicieli koncernu Sony?

Whitney Houston / Fot. DefenseImagery/Domena publicznaJak podaje Wprost, już w niedzielę wieczorem album "Whitney Houston - The Ultimate Collection" trafił na szczyty notowań sprzedaży, w sklepie Apple iTunes był też najchętniej kupowany.

Kilka godzin po śmierci piosenkarki, cena tej płyty w iTunes Store wzrosła z 4,99 do 7,99 funtów. Cena "The Greatest Hits" z kolei zmieniła się z 7,99 na 9,99 funtów. Za wszystkim stała firma Sony, która posiada prawa do większości piosenek Whitney Houston. W niedzielę podniosła ona ceny hurtowe płyt artystki, co automatycznie wpłynęło na wyższe ceny krążków w sklepach. Koncern zaprzeczył jakoby była to próba zarobienia na śmierci gwiazdy. Według jego przedstawicieli, była to jedynie "korekta błędnie ustalonej wcześniej ceny hurtowej".

Po naciskach ze strony mediów i internautów, w poniedziałek przywrócono stare ceny albumów. Jak pisze TVN24, dzisiaj firma Sony wystosowała oficjalne przeprosiny:

"Płyty Whitney Houston zostały pomyłkowo wycenione w UK iTunes Store w niedzielę. Po wykryciu błędu został on natychmiast poprawiony. Przepraszamy za popełnioną pomyłkę".

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

john
  • john
  • 15.02.2012 21:16

kto głupi ten płaci za płyty mega-hiper-artystki...

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.