Facebook Google+ Twitter

Forbis Group dla Armani Jeans w Warszawie

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2014-05-28 11:08

Otwarto pierwszy samodzielny butik marki Armani Jeans w Warszawie. Za adaptację włoskiego projektu w Polsce odpowiada Forbis Group.

Grupa Armani jest obecnie jedną z wiodących marek w sektorze mody i dóbr luksusowych na świecie. Zajmuje się projektowaniem, produkcją, dystrybucją i sprzedażą produktów takich jak: odzież, dodatki, okulary, zegarki, biżuteria, elementy wystroju wnętrza, perfumy i kosmetyki. Jedną z sub marek należących do domu mody jest Armani Jeans, która powstała w 1981 roku. Jest przede wszystkim adresowana do młodych kobiet i mężczyzn ceniących sobie sportową elegancję oraz niezobowiązujący szyk. Na świecie jest już 18 butików Armani Jeans. Jeden z nich, warszawski, został otwarty w galerii Plac Unii City Shopping, a za jego wykonanie odpowiadała grupa Forbis.

Co ciekawe, Forbis Group jest pierwszą pracownią spoza półwyspu apenińskiego tworząca lokal dla tej marki. - To duże wyróżnienie, ale także duże wyzwanie – podkreśla Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Forbis Group. Sprawowaliśmy nadzór nad zleceniem od momentu otrzymania koncepcji aranżacji, aż do końca prac wykończeniowych – dodaje Powierza. Zadaniem projektantów było odtworzenie projektu zgodnego z włoskimi standardami elegancji i stylu wyznaczanymi przez samego Armaniego.

Część materiałów potrzebnych do urządzenia butiku została sprowadzona prosto z Włoch. Te wykonane w Polsce pochodzą z fabryki mebli Forbis Group. - Wszystkie meble wykonywane w kraju przez naszą firmę zostały stworzone zgodnie z kanonem wyznaczonym przez markę Armani - zapewnia architektka Forbis Anna Sulima-Gillow.

Z zewnątrz, butik wita nas przeszklonymi witrynami i dużym logo marki w czerwonym kolorze. Wnętrze natomiast zdominowane jest przede wszystkim przez barwy szarości z elementami klasycznej czerni i bieli. Styl tego miejsca przypomina klimat miejskiej dżungli. Powieszone na ścianach lustra, skórzane i błyszczące elementy oraz srebrzystoszare pufy nadają chłodnemu i urbanistycznemu wnętrzu elegancji i splendoru charakterystycznego dla Armaniego. Oświetlenie zostało rozmieszczone tak, aby idealnie doświetlało wieszaki na ubrania i szklane półki.

Stworzenie spójnej koncepcji i wnętrza spełniającego obietnice zadeklarowaną marce to najważniejszy cel w projektowaniu sklepu, ale także przy adaptacji już istniejącego konceptu. Tylko takie wnętrze - niepowtarzalne i ściśle powiązane z tożsamością i wizerunkiem firmy, pozwoli budzić zaufanie i trwałe relacje z klientem. Dlatego też pracownicy Forbis Group dołożyli wszelkich starań, aby zrealizowac założenia światowego koncernu i odtworzyć przestrzeń butiku tak, aby dostosować go do wybranego wnętrz i rynku polskiego, nie tracąc jednocześnie oryginalności projektu.
(Marta Nowicka)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.