Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

4277 miejsce

GAP debiutuje w Polsce. Zbyt późno, aby zdobył rynek?

W środę, 19 października 2011 roku, odzieżowa marka GAP otwiera w CH Arkadia w Warszawie swój pierwszy sklep w Polsce. Analitycy zastanawiają się, czy nie jest za późno, aby amerykańska firma zdobyła nasz rodzimy rynek, zwracając uwagę na fakt, iż klienci coraz bardziej ograniczają zakupy ubrań.

Sonda

Czy będziesz kupował w butikach GAP?

 / Fot. Coolcaesar, CC 3.0 / wikipediaPierwszy sklep firmy GAP zostanie otwarty w Warszawie, w Centrum Handlowym "Arkadia", i posiadać będzie powierzchnię 1 tys. m kw. - informuje RzeczpospolitaW Polsce za markę amerykańskiej firmy, Polakom znanej głównie z Anglii, odpowiada Empik Media & Fashion.

"W zależności od dostępnych lokalizacji będzie powstawało po kilka salonów rocznie" - mówi wywiadzie dla "Rzeczpospolitej" prezes grupy EM&F, Maciej Szymański. Celem zespołu zajmującego się marką GAP jest otworzenie sklepów m.in. w Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu. Później Empik Media & Fashion ma zamiar otworzyć butiki w innych miastach Polski.

Tymczasem analitycy ostrzegają, że na wejście GAP na polski rynek może być już za późno, dodając, że ok. 60 proc. Polaków zapowiada w najbliższym czasie zmniejszenie wydatków na ubrania. Negatywnym prognozom przeczy Agnieszka Górnicka z firmy doradczej Inquiry: "Faktycznie, to dosyć późny debiut, ale wbrew pozorom na polskim rynku jest miejsce na silne marki".

Źródło: "Rzeczpospolita" nr 242, 17 października 2011 r.


Do Wiadomości24 możesz dodać własny tekst, wideo lub zdjęcia. Tylko tu przeczyta Cię milion.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.