Facebook Google+ Twitter

Gdynia organizuje mistrzostwa świata w odpoczywaniu

  • Źródło: Dziennik Bałtycki
  • Data dodania: 2008-05-17 08:52

Hasłem "Mistrzostwa Świata w Odpoczywaniu 2008" reklamować będzie się w tym sezonie letnim Gdynia.

Twarzą kampanii została aktorka Anna Przybylska, gdynianka z urodzenia, ktora z miłości do miasta zrezygnowała nawet z honorarium. Sesję fotograficzną zorganizowano w Warszawie. Autorem zdjęć aktorki, której strój i charakteryzacja nawiązują do promowanych w Gdyni imprez, jest Marek Straszewski, jeden z najbardziej znanych polskich fotografików.
- Jestem gdynianką dopiero w pierwszym pokoleniu - mówi Anna Przybylska. - Mój tata za namową kolegi przyjechał tu na studia i został, bo urzekło go to miasto. Ja, choć mieszkam w różnych miejscach mam swoje mieszkanie na Fikakowie, a dom rodzinny nadal na Obłużu.

Kampanię wizerunkową Gdyni z wielką pompą zainaugurowano w piątek na korsarskim galeonie "Dragon", z pokładu którego dziennikarze z całej Polski mogli podziwać walory Gdyni od strony morza.
Już 1 czerwca w ośmiu największych regionach Polski - na Śląsku, w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie i oczywiście w Trójmieście zawiśnie 1500 billboardów i citylightów, promujących Gdynię. Miasto reklamować się też będzie w tygodnikach, miesięcznikach i dodatkach do ogólnopolskich dzienników. - Kampanię kierujemy do mieszkańców całej Polski, których zapraszamy na atrakcyjne wydarzenia tegorocznego lata, koncerty z udziałem gwiazd, parady, imprezy żeglarskie i rekreacyjne na plażach - mówi Tomasz Banel, naczelnik Wydziału Polityki Gospodarczej i Nieruchomości Urzędu Miasta Gdyni.
Kampania potrwa do końca września, jej budżet to 650 tysięcy złotych. A Gdynia ma się czym w tym sezonie pochwalić. Kalendarz imprez pęka w szwach. Wśród największych, które promowane będą na billboardach w całym kraju, są Gdynia Sailing Days (30 czerwca-6 lipca), Open'er Festival (4-6 lipca) z takimi gwiazdami jak Massive Attack, Sex Pistols, czy Chemical Brothers, Ladies' Jazz Festival (10-13 lipca), Globaltica World Culture Festival (24-29 lipca), koncert Sinead O'Connor (26 lipca) oraz Erica Claptona (14 sierpnia).
A oprócz tego na turystów czeka w Gdyni jedyna w Polsce Scena Letnia na plaży w Orłowie, jedyne w kraju akwarium z setkami okazów fauny i flory, unikatowe w skali Polski Centrum Nauki Experyment i moc atrakcji.
To już piąta kampania wizerunkowa Gdyni, ale pierwsza na tak dużą skalę. Pomysłodawcy podchodzą do niej na tyle poważnie, że hasło "Mistrzostwa Świata w Odpoczywaniu" zostało nawet zarejestrowane w Urzędzie Patentowych i będzie używane w kolejnych kampaniach.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.